Scorito Giro 2024

1 2 ... 62 ... 160 161
Pim Todcock

Dat is wel een beetje zonde met het ruime budget, zelfs met een dure Pogi. Ik kan alsnog de dure sprinters kiezen en heb maar 3 <1 miljoen. Dat ondanks dat ik veel van de pareltjes graag zou willen kiezen,  maar dan moet ik een duurdere betere eruit halen.

martijncr
Aanklampen
#1464
Normaal maak ik mijn eigen keuzes maar over de laatste plek twijfel ik best  VPP of Zana VPP...

Hoorde in een podcast dat Zana vaak een goede derde week heeft. Dat kan je meewegen? En ik zou ook een ministreepje voor hebben op Italianen. Die hebben vaak toch net nog iets extra's in hun thuisland 😊

Groetjesaandevoetjes

Het team staat, maar wel met een giga fomo voor Thomas die te duur is, maar verwacht toch dat ie podium rijdt. Voor de rest laat ik ook Cian thuis die ik ook net iets te duur vindt voor een top 10 AK man (zie hem geen podium rijden deze Giro). Voor de rest veel de namen die we hier zien, maar neem toch één verrasing mee: Girmay. Ik hoop dat hij zijn vorm van 2022 terug vindt en dan sprint hij gewoon 7 a 8x mee deze Giro. Milan uiteraard als kopman in de sprints. 

Willempie94

Zullen morgen de sterkere klimmers/vluchters hoog in het klassement staan? Of zullen het toch al wel de grotere klassementsmannen zijn? 

Twijfel om niet teveel klassemensmannen er in te zetten. Pogi zal in elk geval wel winnen morgen, maar wie zullen er dan vervolgens dichtbij zitten, dat kunnen er echt nog heel veel zijn. Kan alle kanten op nog, ben benieuwd:)

Thomberg
Georgeske
#1493
Laatste twijfels: Dunbar en Pithie of Martinez en Andresen? 

Martinez en Andresen 100%.

lochem
Appelflap64
#1513
Andresen of Aniolkowski? Wie pakt er meer punten als 8e sprinter?

Andresen 8 ste, en Jacobsen ?

NielsH97


  • Zijn er veel mensen die Arensman en Uijtdebroeks hebben?

  • Hoeveel sprinters (Vendrame, Pithie etc. meegerekend)

  • Heeft er iemand Caruso hahaha? 

BigMig
albert n
#1518
Tijdrit is te lang voor Barta

Hoezo? Deed het vorig jaar ook niet onaardig in een langere tijdrit...

Appelflap64
lochem
#1531
Andresen 8 ste, en Jacobsen ?

Nee, mijn overige sprinters zijn Milan, Kooij, Bauhaus, Molano, Pithie, Ewan, Poppel (en Vendrame als je die tot de sprinters rekent). Zit aardig dik in de sprinters, ook omdat ik denk dat het GC wat lastiger te voorspellen is en ik nog wel wat sprinters verwacht die uitvallen. Vandaar dat ik nog een 500k aanvulling zoek op het sprintersgilde: Andresen of Aniolkowski? 

TheBest

@NielsH97 

-Alleen Arensman

-Acht 

-Ik niet

 

BigMig
Ton Pelo
#1525
Dat interview met Bardet gaat ook alle kanten op. In eerste instantie geen klassementsambities, maar...

Volgens mij is dat gewoon een manier om wat druk weg te nemen. Ik lees dan: de Giro is voor mij niet mislukt als ik een slecht klassement rijd (een of meerdere etappes pakken is ook prima), maar ik ga het alleszins wel proberen.

Laatst gewijzigd
Willempie94
NielsH97
#1532
Zijn er veel mensen die Arensman en Uijtdebroeks hebben? Hoeveel sprinters (Vendrame, Pithie etc....

Haha hoe dichter de deadline in zicht komt hoe meer jij gaat twijfelen over je selectie volgens mij^^

dawizz

Hoe meer ik momenteel naar mijn team kijk, hoe tevredener ik word. Nu alleen nog de kunst verstaan om er af te blijven tot morgenmiddag...

Gnoe
NielsH97
#1532
Zijn er veel mensen die Arensman en Uijtdebroeks hebben? Hoeveel sprinters (Vendrame, Pithie etc....

Ik heb alleen Arensman, totaal 8 sprinters, en Caruso... die heb ik zeker(nog)! 😊

NielsH97
Willempie94
#1529
Zullen morgen de sterkere klimmers/vluchters hoog in het klassement staan? Of zullen het toch al wel...

Mijn team bestaat uit een mix voor etappe 1, Vendrame zou bijvoorbeeld ook erin kunnen. Zal geen top 10 rijden maar kan zeker in de achtergrond een sprint van een groepje winnen.

NielsH97
Willempie94
#1537
Haha hoe dichter de deadline in zicht komt hoe meer jij gaat twijfelen over je selectie volgens mij^...

Het wordt met de minuut extremer, heb op dit moment 9 sprinters. Doordat iedereen er 8 heeft twijfel ik al enorm, daarnaast twijfel ik nog steeds een beetje mbt Uijtdebroeks en zo kan ik verder gaan. Dus ja liever nu de deadline dan morgen..

NielsH97
Gnoe
#1539
Ik heb alleen Arensman, totaal 8 sprinters, en Caruso... die heb ik zeker(nog)! 😊

Caruso kan je punten opleveren want ik verwacht een lage pickrate.

Gnoe
NielsH97
#1542
Caruso kan je punten opleveren want ik verwacht een lage pickrate.

Ja dat verwacht ik ook, hij is wel de eerste die ik eruit zal halen om mijn AK/Berg selectie wat meer op te fleuren, maar voor nu heb ik er een goed gevoel bij. Laten we hopen dat het ook goed uitpakt 😂

Nederlandsche

Zo erg met Ewan en Hofstetter in mijn maag... ik heb getwijfeld over Bauhaus en Vendrame, maar dan moet ik weer gaan schuiven...

zomaareens

caruso en bauhaus, of o connor en girmay..

Jommelb

Ik merk dat ik vooral plekjes te weinig heb. Heb nu een aardig team staan denk ik, maar nog 1,5 mln over. En dat terwijl ik vooral FOMO heb voor wat 500k opties die er nu niet in staan. 
Velasco (geloof ik wel in als de rit wat selectiever is, gaat dan ook wel sprinten denk ik als Ballerini er niet meer bij zit).
Shachmann (gaat veel aanvallen, TT, Etappe 1?)
Hirt (hoge potentie, maar is hij weer zo goed??)
Vansevenant (Vorm, etappe 1?, alle vrijheid)

Ben benieuwd of jullie over sommige anders denken

Boasson en Hagen

Ook het geraamte van Team Boasson en Hagen staat. Opvallend weinig Noren.

Daarnaast zojuist de twee hypes Lipowitz en Andresen eruit gegooid. Denk dat deze veel gekozen gaan worden, maar ze blijven toch een onzekerheid (wat overigens prima kan voor 500k). Hiervoor de degelijke Hirt binnengehengeld, dankzij een redenatie die ik hierop het forum las: enige klimmer van de ploeg en evt truipunten van Merlier. En als bonussprinter Mihkels. Net zo onzeker als Andresen, maar minder gekozen denk ik. Sprint stiekem gewoon vaak mee achter zijn kopman (Girmay) en die zie ik eerder winnen dan Jakobsen. 

 

Als laatste pijnpunt nog 1 miljoen te besteden aan een aanvaller. 

Lutsenko (kopman, ook te gebruiken in de tijdrit, vorm lijkt goed, maar wispelturig) 

Plapp (misschien wel beter in vorm dan Dunbar, ook een prima tijdrit, Romandië viel alleen wat tegen)

A. Paret Peintre (typische Giro-aanvaller, maar mag hij ook los met O'Connor in de ploeg?)

twente4ever
Jommelb
#1546
Ik merk dat ik vooral plekjes te weinig heb. Heb nu een aardig team staan denk ik, maar nog 1,5 mln...

Ik heb de hele tijd Schachmann gehad, ook vanwege lage pickrate en eventuele tijdrit. Maar ben toch gezwicht voor Lipowitz. Meer omdat ik niet voor 500k en hoge pickrate de pineut wil zijn als die opeens geweldig is... Heb ook nog lichte fomo voor Vansevenant, maar die kan ik eigenlijk alleen ruilen tegen Hofstetter (kan niet want team uit balans) of Zana, en die wil ik weer niet kwijt omdat ik niet weet wat ik van zijn ploeg kan verwachten en ik een Italiaan wil hebben...

Gelukkig hebben we nog een dag om ons team naar de kloten te helpen!

ivo001
Nederlandsche
#1522
Als je zonder Thomas meedoet dan lijkt het me dat je Cian en Arensman hebt, dat lijkt me een beetje...

Ik heb ze alle 3 niet.

stefbeukers

Nog drie plekjes te verdelen, voor een klassementsman, een sprinter en een klimmer. Hoe groot verwachten jullie dat de verschillen zijn - in punten - tussen:

  • O'Connor, Hofstetter en Pellizzari 
  • Lutsenko, Bauhaus en Storer

1 2 ... 62 ... 160 161

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.