Het is wel ironisch dat dezelfde persoon die 'gewelddadige' verkeerd spelt mij 2 posts later belachelijk probeert te maken vanwege een spelfout.
@bonuspuntenlurker: volgens mij heb ik een paar keer gezegd dat iedereen een spelfout kan maken maar dat s'avonds een kwestie van algemene ontwikkeling is (oude naamval), die je op de basisschool behoort te hebben. Overigens werd dat s'avonds consequent verkeerd gespeld, dus het ging niet om een slordigheid.
Je maakt jezelf compleet belachelijk door je eruit proberen te redden dat het bij de Bacchanaal (meerdere keren) om een spelfout ging. Ook uit de context kun je opmaken dat je dacht dat het om een kunstwerk ging. Er is geen andere conclusie mogelijk. Overigens was het Jacco die het opviel, want er had best een kunstwerk kunnen bestaan dat De Bacchanaal heet. Zoveel verstand van kunst heb ik nu ook weer niet.
Het zit je wel diep hè? Ik heb dit al een keer uitgelegd en dat jij het niet kan of wil begrijpen is niet mijn probleem. Succes met je vmbo-niveau Nederlands en je blinde vlek.
Spot on, de blinde vlek op links. Bagatelliseren, rare vergelijking over auto ongelukken etc. Al die Alla Akbar mongolen die terreur wereldwijd zaaien, als er 1 Jood had tussen gezeten, was Wouter loco gegaan. En de rest van de linkse boys hier voorstelbaar. Bevestigt weer waarom ik niet rechts ben maar een hekel heb aan links
Tis nagenoeg alleen maar islamitische terreur wat de klok slaat sinds 9-11
Inmiddels zijn de vredesonderhandelingen op de klippen gelopen. Dankzij onze gekeppelde vriend Netanyahu.
Blijkbaar is de druk van de westerse wereld niet groot genoeg, en voelt hij zich nog altijd voldoende gesteund om dit soort fratsen uit te halen. En als hij de steun voelt verdwijnen, dan prikt hij gewoon een keer in Iran of Libanon. Met de wetenschap dat de westerse wereld dan toch wel partij zal blijven kiezen voor Israel, en nooit Hezbollah of Iran zal steunen.
Ik denk uiteindelijk dat er slechts 1 mogelijkheid is om Netanyahu op zijn knieen te krijgen (of eigenlijk 2). De eerste is een volledige boycot van dat land zolang het deze oorlog blijft voeren. Dus geen wapens, geen andere in-of export, geen sportwedstrijden, geen songfestival, geen internationale studieprogramma's. Niks, noppes, nada: totdat die handtekening onder het vredesakkoord staat.
En de andere is een knieschot. Dat mag van mij ook wel een half metertje hoger worden gericht overigens.
Ach Raul,
Als mensen zoals jijzelf staan te juichen als er een Hezbollah- of Hamasleider wordt platgebombardeerd (inclusief een hoop onschuldige omstanders), dan valt het qua freak of psychopaat zijn wel mee als je zou juichen wanneer een andere terroristenleider met een gericht schot zou worden uitgeschakeld. Want als ik een psychopaat ben, wat ben jij dan wel niet?
"Tis nagenoeg alleen maar islamitische terreur wat de klok slaat sinds 9-11"
"Je wekt niet de indruk dat je je ook maar enigszins in anderen kunt verplaatsen." Dat was een reactie van SprintMaster op mij, maar had net zo goed een reactie op Raul kunnen zijn. Dat we ons maar beter eens zouden kunnen verdiepen in de psychologie achter dit soort aanslagen.
Ik zat gisteren ook nog eens het artikel over cognitieve dissonantie artikel op Wikipedia te lezen, en de beschreven case over de planeet Clarion zou je heel makkelijk kunnen herschrijven voor de linkse groep hier, met betrekking tot de Solingen discussie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.