Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 182 ... 399 400
Raul Alcala

Knieschot of hoger nog wel. Je bent geen freak,  excuses. Maar een regelrechte psychopaat 

Laatst gewijzigd
Wijsgeer
Raul Alcala
Knieschot of hoger nog wel. Je bent geen freak,  excuses. Maar een regelrechte psychopaat 

Ach Raul, 

Als mensen zoals jijzelf staan te juichen als er een Hezbollah- of Hamasleider wordt platgebombardeerd (inclusief een hoop onschuldige omstanders), dan valt het qua freak of psychopaat zijn wel mee als je zou juichen wanneer een andere terroristenleider met een gericht schot zou worden uitgeschakeld. Want als ik een psychopaat ben, wat ben jij dan wel niet?

Raul Alcala

Broodje flaffel op je waffel?

Ik? Het best bewaarde geheim.

Raul Alcala
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Klopt. Ik zal es zoeken naar jiskefet. Je bedoelt vast niet Schnauzi der wunderhund toch

Raul Alcala
SprintMaster
Esims "Het is bizar hoe jij hier begrip probeert te krijgen voor deze aanslag." Ik geef alleen maar...

Bijzondere kronkels in je hoofd.

En dan is mijn nick (voor intimi) notabene wokkel

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

SprintMaster
Raul Alcala
Bijzondere kronkels in je hoofd. En dan is mijn nick (voor intimi) notabene wokkel

Waarom radicaliseren Palestijnen? Waarom radicaliseren moslims? Zou dat misschien komen doordat .... ?

Het is heel makkelijk lullen vanuit een bevoorrechte positie. 

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

kraamhol

mem

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

kraamhol

mem

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

kraamhol

mem

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Spot on, de blinde vlek op links. Bagatelliseren, rare vergelijking over auto ongelukken etc. Al die...

Ben je al misselijk?

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

kraamhol

Zou er een type Breivik op wf zitten? Of iemand die daarop geilt? Je gaat het je afvragen.

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

kraamhol

Back to school pipo, je vakantie is voorbij!

Raul Alcala
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Ik las iets over de Arabische Lente. Kan me redelijk herinneren dat het een domino effect kreeg, en als een olievlek over het Midden Oosten rolde. Maar ook de chaos, geweld van allerlei kanten waardoor het als een gure herfst eindigde. Oorlog in Syrië toch?

Wat dat nou te doen heeft met al die aanslagen van alleenstaande wolven of kleine roedels, wel of niet geboren en getogen in Duitsland, Spanje, Frankrijk, Engeland, Belgie, Nederland, Scandinavië...terreur zaaiend om zoveel mogelijk doden, gewonden en angst te zaaien, met of zonder haatbaarden, messen, pistolen, kalasnikovs, bomgordels en Gucci tasjes...

En die verkrachting op het Tahir plein in Egypte natuurlijk met Lara Logan. Moet ik weer denken aan hetzelfde gedrag jaren terug in Duitsland met Kerst meen ik. Maar dan op stations, jongemannen uit Ali akbar contreien.

Oost Europa heeft niet zoveel last van aanslagen van islamitische snit toch?

Moraal van het verhaal is natuurlijk dat we de wolf niet moeten importeren. Daar zijn we als klein kikkerlandje helemaal niet op ingericht. 

 

 

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

Raul Alcala
SprintMaster
Waarom radicaliseren Palestijnen? Waarom radicaliseren moslims? Zou dat misschien komen doordat .......

Sprintmaster, doordat wat? Mis ik een inkoppertje ofzo? Geef me dan op z'n minst een hint.

Joden? Hamas? Ingegroeide baardharen? Slechte WiFi? Superioriteit icm religieus fanatisme in een machokoeltuur? Een lekke band? Wind tegen? Vrouwen op topposities? Queers for Palestine? White privilege? Grensoverschrijdend gedrag?

Raul Alcala
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Bulgaarse yoghurt vond hij te min. Hij mocht niet in Europa blijven. Wat doe je doen, dan word je natuurlijk een beetje boos, nijdig. Pissig ook. En iedereen uit dat op zijn of haar eigen manier. Dat mag. Wie ben ik nou vanuit mijn bevoorrechte positie om daar 'iets van te vinden?' Met m'n korte lontje ook. Nee hoor.

Hoe zeg je dat ook alweer, ik veroordeel het wel hoor, maar begrijpen doe ik het ook zeker 

'Hoewel de uitzetting al gepland was, is deze niet doorgegaan. Volgens informatie van WELT kon Issa Al H. niet worden gevonden, dook onder en kwam pas enkele maanden later weer boven water. De deportatie was daarom voorlopig ongeldig; de Syriër werd “herverdeeld” naar Solingen, zoals de autoriteiten zeggen'

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Zo zie je trouwens maar weer dat nivelleren tot niets leidt. 

Raul Alcala

Over die 99 maagden en een hand vol kinderrozijnen die hun beloofd zijn, nog even kort. Ik twijfelde aan Ciske de Rat met Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen en onderstaande 

Il Leopardo della Primavera


Willen we meer of minder omvolking asielcrisis?

1 2 ... 182 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.