Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 197 ... 390 391
Il Leopardo della Primavera
esims2.0
Ik heb uiteraard ook nog wel wat verder gerekend. Overigens is het raar dat Vluchtelingenwerk / UNHC...

Nou vertel, wat heb je verder gerekend? Leg uit waarom de cijfers van SM niet kloppen. Je beschuldigt hem ervan dat ie zichzelf tegenspreekt, mag je best hard maken hoor. Of is dit de zoveelste inhoudsloze reactie met een whataboutisme van je?

esims2.0
kleomantre
"Je mag van mij best een lange verhandeling schrijven, als je er dan maar voor zorgt dat de lezer ge...

"Jij discussieert niet eens. Je hebt niet eens door hoe snel je dingen dropt die je ook aardig voor paal zetten en dom eruit laten zien. Je noemde mijn manier van reageren achterlijk op de casus 'asielboot' waarbij ik aangaf dat het rapporteren van andermans kritieken daarop nog wel eens zou kunnen terugslaan naar jezelf."

Je had het daarbij ook over niet kunnen incasseren. Er is geen enkele twijfel over dat Thurau daar over een grens ging, want ook door WF bevestigd. Het is wel jammer dat mijn bericht over die asielboot vervolgens ook is verwijderd, want daarin schuilde echt geen kwaad, hoe graag anderen dat ook willen geloven.

Dat uitstapje naar de uittocht van truckers in het VK, waarbij ik inderdaad een verkeerde conclusie trok met betrekking tot corona, was niet zinvol. Waar het om ging is dat jij een anti-Brexit verhaaltje hield met daarin impliciet een pro-immigratiestandpunt. Ik bestreed daarna een paar conclusies die je niet kon trekken.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

En: Heb je ook gerekend hoeveel opvangplekken de VVD + vriendjes weggeflikkerd hebben, en hoeveel woonruimte ze verhoerd hebben, waardoor ze de asielstroom nu niet aankunnen?

Raul Alcala

Nu gaan ze over elkaar heen buitelen 😂

Romāns Vainšteins

Bedoel je bij Ongehoord Nederland, Raul? Vermakelijke randzaak wel.

Meer On Topic vind ik het best knap dat Esims met zo'n ruime diversiteit aan personen amok maken kan, is echt een talent op dat vlak.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Om de discussie Brexit dood te slaan. Daarom is een opt out momenteel eigenlijk de enige manier om iets wezenlijke te veranderen aan wie je naar binnen wenst te halen. Meer, wie niet. Dan kan je het tenminste loskoppelen van arbeidsmigratie 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins
Bedoel je bij Ongehoord Nederland, Raul? Vermakelijke randzaak wel. Meer On Topic vind ik het best...

Ik verwacht dat die hele zender binnen een jaar niet meer bestaat, is volledig aan het imploderen in een radicaalrechts vacuum op het moment. Vermakelijk schouwspel inderdaad.

Wat vinden we eigenlijk van dat dit kabinet geen helmplicht op leeftijdsgrens wil op fatbikes? Ik dacht dat de PVV de straten veiliger wilde maken en tuig wilde aanpakken?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Bedoel je bij Ongehoord Nederland, Raul? Vermakelijke randzaak wel. Meer On Topic vind ik het best...

Nee jullie. Over esims.

Al vind ik wel dat hij kleo wat onrecht aandoet. Die onderbouwt tenminste keurig z'n verhalen en gaat met goede intenties met hem in gesprek.

Romāns Vainšteins

Hij zou wel willen verveiligen en dan dan stoer doen als een heilige maar weet niet hoeoeoe

Hij weet niet hoe, hij weet niet hoe hij weet niet hoe

Daarom doet ie niks, die gast heeft zowat 'euh?' op zijn voorhoofd staan.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

'Die onderbouwt tenminste keurig z'n verhalen en gaat met goede intenties met hem in gesprek'

Euh,.. OK.. meneertje 'ik ben de authoriteit des onderbouwens'.

Esims krijgt het nog voor elkaar om ruzie te krijgen met een lantaarnpaal.

esims2.0
Romāns Vainšteins

"ruime diversiteit" hahaha

Dit bericht kwam gisteren nog binnen op mijn eigen website (die zo goed als dood is):

"Btw, ik sta echt zeer achter superheldin Marjolein Faber. Wat een geweldige minister. Niet bezwijken voor emoties en gewoon luisteren naar de meerderheid"

Sowieso iemand die de discussie inhoudelijk beter voert dan Romans. Die na Paul Scheffer ook echt nul heeft te zeggen op Ruud Koopmans.

Raul Alcala

Alle lof voor Kleo z'n bijdrages wat mij betreft. Ik heb 't al eerder gezegd, vaak meerdere lagen, gezichtspunten, al deel ik niet altijd zijn getrokken conclusies. Soms is het ook gewoon zoals het is.

Daar mag jij prima anders over denken.

Raul Alcala
esims2.0
"ruime diversiteit" hahaha Dit bericht kwam gisteren nog binnen op mijn eigen website (die zo goed...

Paul Scheffer is veel door jou aangehaald maar nog niet op vidjooo

Romāns Vainšteins

Wat bedoel je me je laatste bericht Esims, die is net zo vaag als : 'Koopmans Russische en Turkse gezinsleden willen niet meer met haar leuteren'. 

Laatst gewijzigd
esims2.0
Raul Alcala
Alle lof voor Kleo z'n bijdrages wat mij betreft. Ik heb 't al eerder gezegd, vaak meerdere lagen, g...

Hij kwam er bij het incident met Thurau volkomen onbesuisd in. De plank compleet misslaan heb ik toen gezegd, en dat vind ik nog steeds. En dan nu nog dat arrogante toontje volhouden. En ik blijf het een groot gebrek vinden wanneer je uitgebreide verhandelingen zit te schrijven in een discussie, waarbij de lezer binnen de kortste keren de relevantie ontgaat. Nee dat ligt niet aan de lezer maar aan de auteur.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Je bedoelt het incident 'Zie ginds komt de asielboot' waar jij een verdronken asielzoeker zat uit te lachen?

Ja, hij kwam er daar wel een tikkie heftig in ja, gaat het ondertussen alweer met je?

esims2.0
Romāns Vainšteins
Je bedoelt het incident 'Zie ginds komt de asielboot' waar jij een verdronken asielzoeker zat uit te...

Kun je beter aan Thurau vragen.

Nogmaals, het was niet uitlachen van die verdronken asielzoeker. Dat is nu de tweede keer dat je dat zegt nadat ik het uitgebreid heb uitgelegd. Kleuter.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
esims2.0
Hij kwam er bij het incident met Thurau volkomen onbesuisd in. De plank compleet misslaan heb ik toe...

Ik denk dat jij ongeveer de enige bent die moeite heeft met die posts omdat ze te "lang" of "onbegrijpbaar" zijn. Lijkt me dus geen probleem van de auteur. 🙄

Kleo is een beetje de Nasibal van dit topic.-> lange uiteenzettingen met gemotiveerde standpunten.

Niets mis mee volgens mij.🤷‍♂️

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Esisms. Kleo doet afentoe een bijdrage hier, wij kotsen de boel hier een keer of tien per dag onder. Ik zou doen bij afentoe.

Thurau is een beetje gek. Zuigt regelmatig uit z'n duim en ik verdenk hem er van een teleurgestelde VVD te zijn, gezien z'n obsessie voor die partij. Z'n bewuste opmerking naar jou was zwaar onder de gordel. Ik begreep je asielbootgrap pas een beetje na je uitleg trouwens. Een slechte grap in de zin dat ik er niet om hoefde te lachen. Je lachte niet om de verdrinking van de asielzoeker uit het nieuwsbericht, dat geloof ik wel.

Ik heb nog wel een grap trouwens over Queers for Palestine. 

Laatst gewijzigd
Wijsgeer

Esims2.0 (ik zal zijn naam goed schrijven) is iemand die graag het beestje bij de naam noemt. Maar op de reageerknop duwt als het beestje bij de naam genoemd wordt.

@Esisms2.0: als jij de juiste namen zo belangrijk vindt, mag ik dan ook verwachten dat je ook op de meldknop gaat drukken als iemand de naam van een ander verbasterd, of bij iemand anders op de man wordt gespeeld? Dat zou ik namelijk wel zo deftig van je vinden.

Of veeg je slechts je eigen straatje schoon?

esims2.0
Wijsgeer
Esims2.0 (ik zal zijn naam goed schrijven) is iemand die graag het beestje bij de naam noemt. Maar o...

Context
(Zie opmerking onderaan)

Raul Alcala

Edit redactie: Graag niet op de persoon spelen en namen noemen als leden dat niet wensen. Houd het netjes richting elkaar.

Hahahah. Nu gaat Wijsgeer vast de slachtofferrol kaart trekken in het verbeterpunten forum

esims2.0
Kun je beter aan Thurau vragen. Nogmaals, het was niet uitlachen van die verdronken asielzoeker. Da...

Gemeld bij de redactie, mensen kleuter noemen lijkt me niet heel bevorderend voor de discussie.

esims2.0

Ik zie Wijsgeer alweer een streepje uitgummen op zijn UPG notitieblok.

esims2.0
Gemeld bij de redactie, mensen kleuter noemen lijkt me niet heel bevorderend voor de discussie.

Zo zeg je moet maar durven. Na alles wat hier de laatste tijd gezegd is. Je bent echt heel erg.

1 2 ... 197 ... 390 391

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.