Ik denk dat jij ongeveer de enige bent die moeite heeft met die posts omdat ze te "lang" of "onbegrijpbaar" zijn. Lijkt me dus geen probleem van de auteur. 🙄
Kleo is een beetje de Nasibal van dit topic.-> lange uiteenzettingen met gemotiveerde standpunten.
Niets mis mee volgens mij.🤷♂️
Esisms. Kleo doet afentoe een bijdrage hier, wij kotsen de boel hier een keer of tien per dag onder. Ik zou doen bij afentoe.
Thurau is een beetje gek. Zuigt regelmatig uit z'n duim en ik verdenk hem er van een teleurgestelde VVD te zijn, gezien z'n obsessie voor die partij. Z'n bewuste opmerking naar jou was zwaar onder de gordel. Ik begreep je asielbootgrap pas een beetje na je uitleg trouwens. Een slechte grap in de zin dat ik er niet om hoefde te lachen. Je lachte niet om de verdrinking van de asielzoeker uit het nieuwsbericht, dat geloof ik wel.
Ik heb nog wel een grap trouwens over Queers for Palestine.
Esims2.0 (ik zal zijn naam goed schrijven) is iemand die graag het beestje bij de naam noemt. Maar op de reageerknop duwt als het beestje bij de naam genoemd wordt.
@Esisms2.0: als jij de juiste namen zo belangrijk vindt, mag ik dan ook verwachten dat je ook op de meldknop gaat drukken als iemand de naam van een ander verbasterd, of bij iemand anders op de man wordt gespeeld? Dat zou ik namelijk wel zo deftig van je vinden.
Of veeg je slechts je eigen straatje schoon?
Voor mij mag iedereen zelf weten waarom hij of zij op de meldknop duwt. Ik vind het alleen getuigen van een dubbele moraal als je zelf iedereen weg zet als kleuter of andere scheldwoorden, grappen maakt over verdronken vluchtelingen, maar vervolgens gaat huilen bij de redactie als het beestje een keer bij de naam wordt genoemd.
En daar laat ik het maar bij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.