Nou vertel, wat heb je verder gerekend? Leg uit waarom de cijfers van SM niet kloppen. Je beschuldigt hem ervan dat ie zichzelf tegenspreekt, mag je best hard maken hoor. Of is dit de zoveelste inhoudsloze reactie met een whataboutisme van je?
"Jij discussieert niet eens. Je hebt niet eens door hoe snel je dingen dropt die je ook aardig voor paal zetten en dom eruit laten zien. Je noemde mijn manier van reageren achterlijk op de casus 'asielboot' waarbij ik aangaf dat het rapporteren van andermans kritieken daarop nog wel eens zou kunnen terugslaan naar jezelf."
Je had het daarbij ook over niet kunnen incasseren. Er is geen enkele twijfel over dat Thurau daar over een grens ging, want ook door WF bevestigd. Het is wel jammer dat mijn bericht over die asielboot vervolgens ook is verwijderd, want daarin schuilde echt geen kwaad, hoe graag anderen dat ook willen geloven.
Dat uitstapje naar de uittocht van truckers in het VK, waarbij ik inderdaad een verkeerde conclusie trok met betrekking tot corona, was niet zinvol. Waar het om ging is dat jij een anti-Brexit verhaaltje hield met daarin impliciet een pro-immigratiestandpunt. Ik bestreed daarna een paar conclusies die je niet kon trekken.
Ik verwacht dat die hele zender binnen een jaar niet meer bestaat, is volledig aan het imploderen in een radicaalrechts vacuum op het moment. Vermakelijk schouwspel inderdaad.
Wat vinden we eigenlijk van dat dit kabinet geen helmplicht op leeftijdsgrens wil op fatbikes? Ik dacht dat de PVV de straten veiliger wilde maken en tuig wilde aanpakken?
"ruime diversiteit" hahaha
Dit bericht kwam gisteren nog binnen op mijn eigen website (die zo goed als dood is):
"Btw, ik sta echt zeer achter superheldin Marjolein Faber. Wat een geweldige minister. Niet bezwijken voor emoties en gewoon luisteren naar de meerderheid"
Sowieso iemand die de discussie inhoudelijk beter voert dan Romans. Die na Paul Scheffer ook echt nul heeft te zeggen op Ruud Koopmans.
Hij kwam er bij het incident met Thurau volkomen onbesuisd in. De plank compleet misslaan heb ik toen gezegd, en dat vind ik nog steeds. En dan nu nog dat arrogante toontje volhouden. En ik blijf het een groot gebrek vinden wanneer je uitgebreide verhandelingen zit te schrijven in een discussie, waarbij de lezer binnen de kortste keren de relevantie ontgaat. Nee dat ligt niet aan de lezer maar aan de auteur.
Kun je beter aan Thurau vragen.
Nogmaals, het was niet uitlachen van die verdronken asielzoeker. Dat is nu de tweede keer dat je dat zegt nadat ik het uitgebreid heb uitgelegd. Kleuter.
Ik denk dat jij ongeveer de enige bent die moeite heeft met die posts omdat ze te "lang" of "onbegrijpbaar" zijn. Lijkt me dus geen probleem van de auteur. 🙄
Kleo is een beetje de Nasibal van dit topic.-> lange uiteenzettingen met gemotiveerde standpunten.
Niets mis mee volgens mij.🤷♂️
Esisms. Kleo doet afentoe een bijdrage hier, wij kotsen de boel hier een keer of tien per dag onder. Ik zou doen bij afentoe.
Thurau is een beetje gek. Zuigt regelmatig uit z'n duim en ik verdenk hem er van een teleurgestelde VVD te zijn, gezien z'n obsessie voor die partij. Z'n bewuste opmerking naar jou was zwaar onder de gordel. Ik begreep je asielbootgrap pas een beetje na je uitleg trouwens. Een slechte grap in de zin dat ik er niet om hoefde te lachen. Je lachte niet om de verdrinking van de asielzoeker uit het nieuwsbericht, dat geloof ik wel.
Ik heb nog wel een grap trouwens over Queers for Palestine.
Esims2.0 (ik zal zijn naam goed schrijven) is iemand die graag het beestje bij de naam noemt. Maar op de reageerknop duwt als het beestje bij de naam genoemd wordt.
@Esisms2.0: als jij de juiste namen zo belangrijk vindt, mag ik dan ook verwachten dat je ook op de meldknop gaat drukken als iemand de naam van een ander verbasterd, of bij iemand anders op de man wordt gespeeld? Dat zou ik namelijk wel zo deftig van je vinden.
Of veeg je slechts je eigen straatje schoon?
Context
(Zie opmerking onderaan)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.