Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 197 ... 399 400
Raul Alcala

Alle lof voor Kleo z'n bijdrages wat mij betreft. Ik heb 't al eerder gezegd, vaak meerdere lagen, gezichtspunten, al deel ik niet altijd zijn getrokken conclusies. Soms is het ook gewoon zoals het is.

Daar mag jij prima anders over denken.

Raul Alcala
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Paul Scheffer is veel door jou aangehaald maar nog niet op vidjooo

Romāns Vainšteins

Wat bedoel je me je laatste bericht Esims, die is net zo vaag als : 'Koopmans Russische en Turkse gezinsleden willen niet meer met haar leuteren'. 

Laatst gewijzigd
redacted_251125_441
Raul Alcala
Alle lof voor Kleo z'n bijdrages wat mij betreft. Ik heb 't al eerder gezegd, vaak meerdere lagen, g...

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Je bedoelt het incident 'Zie ginds komt de asielboot' waar jij een verdronken asielzoeker zat uit te lachen?

Ja, hij kwam er daar wel een tikkie heftig in ja, gaat het ondertussen alweer met je?

redacted_251125_441
Romāns Vainšteins
Je bedoelt het incident 'Zie ginds komt de asielboot' waar jij een verdronken asielzoeker zat uit te...

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Ik denk dat jij ongeveer de enige bent die moeite heeft met die posts omdat ze te "lang" of "onbegrijpbaar" zijn. Lijkt me dus geen probleem van de auteur. 🙄

Kleo is een beetje de Nasibal van dit topic.-> lange uiteenzettingen met gemotiveerde standpunten.

Niets mis mee volgens mij.🤷‍♂️

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Esisms. Kleo doet afentoe een bijdrage hier, wij kotsen de boel hier een keer of tien per dag onder. Ik zou doen bij afentoe.

Thurau is een beetje gek. Zuigt regelmatig uit z'n duim en ik verdenk hem er van een teleurgestelde VVD te zijn, gezien z'n obsessie voor die partij. Z'n bewuste opmerking naar jou was zwaar onder de gordel. Ik begreep je asielbootgrap pas een beetje na je uitleg trouwens. Een slechte grap in de zin dat ik er niet om hoefde te lachen. Je lachte niet om de verdrinking van de asielzoeker uit het nieuwsbericht, dat geloof ik wel.

Ik heb nog wel een grap trouwens over Queers for Palestine. 

Laatst gewijzigd
Wijsgeer

Esims2.0 (ik zal zijn naam goed schrijven) is iemand die graag het beestje bij de naam noemt. Maar op de reageerknop duwt als het beestje bij de naam genoemd wordt.

@Esisms2.0: als jij de juiste namen zo belangrijk vindt, mag ik dan ook verwachten dat je ook op de meldknop gaat drukken als iemand de naam van een ander verbasterd, of bij iemand anders op de man wordt gespeeld? Dat zou ik namelijk wel zo deftig van je vinden.

Of veeg je slechts je eigen straatje schoon?

redacted_251125_441
Wijsgeer
Esims2.0 (ik zal zijn naam goed schrijven) is iemand die graag het beestje bij de naam noemt. Maar o...

Dit bericht is verwijderd

Raul Alcala

Edit redactie: Graag niet op de persoon spelen en namen noemen als leden dat niet wensen. Houd het netjes richting elkaar.

Hahahah. Nu gaat Wijsgeer vast de slachtofferrol kaart trekken in het verbeterpunten forum

Il Leopardo della Primavera
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Gemeld bij de redactie, mensen kleuter noemen lijkt me niet heel bevorderend voor de discussie.

redacted_251125_441

Dit bericht is verwijderd

redacted_251125_441
Il Leopardo della Primavera
Gemeld bij de redactie, mensen kleuter noemen lijkt me niet heel bevorderend voor de discussie.

Dit bericht is verwijderd

Raul Alcala

Toch mis ik de gum, in het geval van Leopardo zijn bijdrages de laatste tijd hier.

Romāns Vainšteins

Laten we even afspreken niet van alles te gaan rapporteren? Daarmee zetten we de redactie onnodig onder druk die echt wel wat beters te doen hebben.

kraamhol
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Wees blij dat je er nog bent, die grappen van je over een verdronken asielzoeker zijn ruim voldoende voor een ban. Just my 2 cents.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Laten we even afspreken niet van alles te gaan rapporteren? Daarmee zetten we de redactie onnodig on...

Nee hoor, ik spreek niks daarover met je af 

Romāns Vainšteins

Dan doen we het eenzijdig: ik spreek af dat jij niks meer rapporteert.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Dan doen we het eenzijdig: ik spreek af dat jij niks meer rapporteert.

Raul is geen bruinbloesje

Raul Alcala

De eerste de beste die over m'n logge zweetlul begint, rapporteer ik direct.

Wijsgeer

Voor mij mag iedereen zelf weten waarom hij of zij op de meldknop duwt. Ik vind het alleen getuigen van een dubbele moraal als je zelf iedereen weg zet als kleuter of andere scheldwoorden, grappen maakt over verdronken vluchtelingen, maar vervolgens gaat huilen bij de redactie als het beestje een keer bij de naam wordt genoemd. 

En daar laat ik het maar bij.

Romāns Vainšteins

Maar als ik je alleen een logge zweetlul nóem?

Meer omvattend: het gaat niet helpen wanneer de redactie vanuit dit topic om allerhande wissewasjes huilmailtjes ontvangt, wat moeten ze daarmee? 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja, maar dan is het hek van de dam. Dan zeg je de volgende dag dat ik uit m'n bek stink

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Logge zweetlullen stinken per definitie uit hun bek, dat zou dubbelop zijn.

Wel een leuke MC-naam, 'logge zweetlul in het huis, zet die ramen maar o-puh!''

Laatst gewijzigd
1 2 ... 197 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.