Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 339 340 341 342
Romāns Vainšteins

'Ja, wat ik ook aangaf, die hubs niet laten bemannen door Oeganda zelf'

Mooi dat je dat aangaf! Maar hoe realistisch is dat NL een asielzoekerscentrum gaat bemannen in Kampala? Ze kunnen hier al amper mensen krijgen. En wat voor mensen dienen zich voor zoiets aan? Het is gewoon een luchtkasteel, zie ook UK, we kunnen er evenwel over ophouden.

Romāns Vainšteins

Mbt Harris op FOX : als ik de verschillende sites rondhoover lijkt er niets cruciaals fout te zijn gegaan. Hopelijk zal met name de dapperheid om daar aan te treden beklijven ipv zo'n Trump die alleen maar caddies om zich heen wil.

Ragnar Lolbroek
Romāns Vainšteins
Tering: ik wilde Senegalees zeggen. Nu dus dezelfde casus met Senegalees. Overigens, zou dit een in...

In DRC zouden ze ook blijer zijn met allerhande Rwandezen die in Oeganda terecht komen en vooral niet in DRC. Free Kivu!!!!

Raul Alcala

Ze kunnen in Oeganda geen asiel aanvragen, Ragnar. We sturen ze terug die kant op.

Kamala Harris tijdens FOX News interview: Ga naar mijn website, staat iets over beleid

kraamhol
Raul Alcala
Ze kunnen in Oeganda geen asiel aanvragen, Ragnar. We sturen ze terug die kant op. Kamala Harris ti...

Wie zijn 'we'? Ga jij ze recht in de ogen kijken en terugsturen?

Raul Alcala

Ben je mal

Romāns Vainšteins

'die kant op'

OK, Antartica misschien ook een idee? Dan gaat Sunny vervolgens daar de ijsschotsen scheef beuren.

Raul Alcala

Harris deed het matig bij Fox naar het schijnt. Weet niets van economisch beleid 

Raul Alcala

Je voudrais reserver une chambre avec bain et wc, s'il vous plait

kraamhol

Ik zou weleens een ezi of een raul langs willen laten gaan bij een azc, en wat gesprekjes proberen aan te knopen met vluchtelingen. Kijken of ze dan nog die bootjes willen lekprikken.

Raul Alcala

Bootjes lekprikken, hoe bedenk je het? Juist voorkomen met selectie aan de buitengrenzen.

Als je had opgelet hier knuppel, dan weet je dat ik wel eens bij een azc ben geweest met m'n Humanitas maatje. 

Zo, je kulverhaal weer lekgeprikt

 

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
Raul Alcala
Ze kunnen in Oeganda geen asiel aanvragen, Ragnar. We sturen ze terug die kant op. Kamala Harris ti...

Ok. Dus "we" laten nog steeds eerst Afrikanen met gammele bootjes een zee oversteken. Strak plan.🙄😏

Raul Alcala

Zucht. Das een ander plan om te tackelen,  dat moet vanuit geheel de EU komen lijkt me

Vermoeiend stel hier

kraamhol
Raul Alcala
Zucht. Das een ander plan om te tackelen,  dat moet vanuit geheel de EU komen lijkt me Vermoei...

bak ijsklonten op je hoofd en dieper zuchten!

Il Leopardo della Primavera
esims4.0
Gooi er maar losse flodders in, je krijgt altijd wel een paar andere linkse boys mee. Dat van de afn...

"ik heb het niet verzonnen want ik heb het ooit eens ergens gehoord." Ja goed argument man. Ik heb ooit eens ergens gehoord dat jij alleen VMBO-kader hebt gedaan, dus dat klopt dan natuurlijk ook!

Verder leuke 'wij van wc-eend' website, doen we niks mee.

Romāns Vainšteins

Er lopen dus meerdere pistes:


  • Zoveel mogelijk bootjes de oversteek belemmeren met deals van het type Tunesie, waar ze ze op het strand neerknuppelen of de woestijn injagen.

  • Alles wat wél aankomt op het vliegtuig naar Oeganda om daar in één of ander vaag kamp te dumpen. En dan op basis van Afrikaans paspoort, maakt niet uit waar ze vandaan komen.

  • De kraan ontwikkelingshulp finaal dichtdraaien want net zoals wij hier onze welvaart eerlijk verkregen hebben moeten zij dat ook daar maar fixen.

Raul Alcala
kraamhol
bak ijsklonten op je hoofd en dieper zuchten!

Als jullie dat pak boter van jullie hoofden vegen..

Romāns Vainšteins

Dat is echt zo'n doodloper: 'haal eens boter van je hoofd!'.

Hoe exact bedoel je dit nu? 

Raul Alcala

Roomboter

Romāns Vainšteins

Wat je nu doet is natuurlijk net zo gratuit als Marik's periodieke 'het is allemaal kut hier!'.

Hóe hebben wij 'boter op het hoofd' tov dit onzalige Oeganda-plan (wat gewoon de zoveelste afleidingsmanoeuvre is van de The Boulevard of Broken Dreams van dit kutkabinet).

 

Romāns Vainšteins

Meer On Topic : ik vermoed dat ze het topic huns vandaag wél gaan vormgeven op Europees niveau maar dat daar hele lastige regels, verantwoordelijkheden en plichten aan vast komen te zitten die je dan net zo goed asielzoekers doet opvangen via de spreidingswet.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Wat je nu doet is natuurlijk net zo gratuit als Marik's periodieke 'het is allemaal kut hier!'. H&o...

Niet alleen mbt Oeganda hoor. Sws een links verschijnsel. Boter op het hoofd en lastig kersen eten

Romāns Vainšteins

Met andere woorden, je hebt weer eens niets.

Raul Alcala

Ik ben jou geen verantwoording schuldig, zeker als er nog onbeantwoorde vragen openstaan bij jou over bv Madlener z'n misperen op financieel gebied?

Of had je niets?

Romāns Vainšteins

Nou, zijn ministerie gaat bezuinigen op/afschaffen voor OV voor minderbedeelden en de regio. Ook krijgen hij en mindah-mindah de financiering voor de Lelylijn niet rond. 

1 2 ... 339 340 341 342

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.