Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 46 ... 104 105
Kip

Zana.. why?!?

Kip

Klik

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/less-is-more-voor-thymen-arensman-dat-verklaarde-waarom-ik-die-5-kilo-aankwam-in-de-giro

Behatzailea
Daan De Jager
#1125
Wat vinden jullie van zana? Zie hem weinig voorbij komen hier

Prima. 

Daan De Jager
Kip
#1126
Zana.. why?!?

Gewoon als klimmende aanvaller van 1 miljoen of wie zie jij daar die meer punten gaat pakken

Karperdrol

Bij mij is het vooral roglic or not to roglic.

Roglic, Tiberi/arensman Hermans

Yates, DFM, Affini 

verder Almeida, cRod, Kuss, landa,mas, carapaz, skjelmose, poole, eetvelt en de andere rodriquez

Wva, strong, jon, marit, pau 

Narvaez, vacek

Kom er niet meer uit 

bdebouwer
Daan De Jager
#1129
Gewoon als klimmende aanvaller van 1 miljoen of wie zie jij daar die meer punten gaat pakken

Van Eetvelt, VPP, Ricitello

Kip

Matthew Riccitello
Fortunato

g Martin

etc

Kip

Roglic lekker meenemen

Sambonhof
Kip
#1127
Klik https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/less-is-more-voor-thymen-arensman-dat-verklaarde-waa...

Dit interview klinkt Arensman niet super optimistisch over zijn eigen kansen

John Bon

Ha ik zit nu in het hoekje waar ik nog budget (1mil) over heb maar niet genoeg om mijn klassementsrenners te verbeteren en ik wil het niet in mijn spurters duwen aangezien ik daar al Wva en Groves heb. 

Bovendien ben ik best blij met mijn vluchters van een mil of goedkoper en zie ik daar ook geen verbetering...

M.a.w. ik denk dat ik affini upgrade naar Tarling omdat ik gewoon niks anders zie waar ik kan verbeteren in mijn ploeg 😂

GoldenWallie
John Bon
#1135
Ha ik zit nu in het hoekje waar ik nog budget (1mil) over heb maar niet genoeg om mijn klassementsre...

Ik heb exact hetzelfde probleem, alleen met 500k! Affini zie ik nog wel punten scoren als opvuller tijdens de sprintetappes.

Hier zouden we dan een Kuss moeten "upgraden" naar Tiberi/Uitje/Arensman.

of een Pau naar Canal.

Niet bepaald iets waar je blij van wordt...

Matsoe

Roglic voelt nog steeds de pijn en denkt dat het pas hersteld is richting het eind van de Vuelta. Grootste verschil is to Roglic or not to Roglic. Ik vind t een fantastische renner dus k neem hem mee, ook vanwege fomo. Maar toch de twijfels

zomaareens

Arensman of Tiberi? Ik weet het nie

ralfinho77
Daan Brakenhoff
#1076
Iemand die én Roglic én Almeida én Yates erin heeft gepuzzeld? En dan zonder be...

Nee ik laat roglic thuis. Omdat ik del toro en Rodriquez meeneem.

ralfinho77
BigMig
#1081
Stel: je hebt een opvulplekje van 500k over voor een leuke pick. Er is geen etappe waar je nog mense...

Bennet

Falonso

Yates + Riccitello

of

Arendsman + Carapaz

Ik heb nu de 3 duurste klassementsrenners in mijn team, maar begin toch te twijfelen of Yates zijn geld wel waard gaat zijn. Riccitello moet samen met 2 andere jongelingen strijden om het 9e plekje in mijn klassementsteam.

Met Arendsman heb je met de 2 tijdritten en het jongerenklassement al 150 (bonus)punten, waardoor hij in de bergritten nog maar 200 punten hoeft te halen om zijn geld waard te zijn. Carapaz geeft aan voor klassement te gaan en vind ik met 2.500.000 gunstig geprijsd. Hij is geen zekerheidje, maar kan wel gaan verassen.

Welk duo moet ik kiezen???

Laatst gewijzigd
ralfinho77

Wat denken jullie? Cian of skjelmose wie de meeste punten gaat opleveren. Cian is 3,5 maar ik verwacht een bak met team en truipunten. Skjelmose is mooi geprijsd, maar heeft het in een 3 weken koers nog nooit laten zien.

Behatzailea

Ik weet het niet, maar een conservatieve Skjelmose... zo'n daadkracht spreekt er nu ook weer niet uit dit interview... en dan te bedenken dat ik 'm vanaf het begin erin had.

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/skjelmose-gaat-vuelta-100-procent-zeker-conservatief-aanvatten-deen-wil-2-handicaps-achter-zich-laten

Wiwawout
Falonso
#1141
Yates + Riccitello of Arendsman + Carapaz Ik heb nu de 3 duurste klassementsrenners in mijn team,...

Ik vind het wel kort door de bocht om te zeggen dat je met Arensman 150 (bonus)punten pakt in de 2 TT's en jongerentrui. 
Dan ga je er vanuit dat hij beide TT's rond de top 5-top 8 rijdt en de hele ronde zo'n beetje 2e/3e staat in het jongerenklassement. Ik denk dat zeker de eerste TT niet zo makkelijk voor hem is net zoals er veel andere scenario's zijn waarbij hij niet in de top van het jongerenklassement staat, zeker de eerste week niet. 

Jorik112

Mocht je nou heel tevreden zijn met je team. Dan is het misschien leuk om mee te doen met een betaalde poule. Inmiddels organiseer ik al 20 rondes de Flitswielpoule. Sub poule op Scorito met de scoritoregels. Je legt dan 5 euro en het inschrijfgeld wordt over de top 5 verdeeld. We zitten voor deze ronde al op 50 deelnemers. Lijkt je dat wat dan kun je je nog tot de start van de Vuelta aanmelden, stuur mij dan even een whatsappberichtje. Hier is de link naar de organisatie app. https://chat.whatsapp.com/Aa9LLWehb210TfTAlzi4RC 

Laatst gewijzigd
Canyon72

Carapaz/Chr Rodriguez/Miquel of Canal/Ricitello/Vacek ?

hjjanssen1973
Jorik112
#1145
Mocht je nou heel tevreden zijn met je team. Dan is het misschien leuk om mee te doen met een betaal...

Zelfde regels als Scorito?

hjjanssen1973
ralfinho77
#1142
Wat denken jullie? Cian of skjelmose wie de meeste punten gaat opleveren. Cian is 3,5 maar ik verwac...

Skjelmose is dik ondergewaardeerd tov Cian.

Jorik112
hjjanssen1973
#1147
Zelfde regels als Scorito?

Yes, feitelijk gewoon een subpoule. Dus geen gedoe met andere regels. Alleen als je nu een gouden bekertje haalt, heb je kans dat je ook echt wat wint

Kip

op basis waarvan denkt iedereen dat Skjel een goede ronde gaat rijden?

Cian heeft duidelijk meer laten zien op dit vlak

1 2 ... 46 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.