Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 47 ... 104 105
Kip

Carapaz/Chr Rodriguez/Miquel

altijd voor Pats gaan

KV
Kip
#1150
op basis waarvan denkt iedereen dat Skjel een goede ronde gaat rijden? Cian heeft duidelijk meer la...

Om die reden kost hij dan ook 1,5m meer

Cold Palmer

Del Toro staat 12de bij de bookies voor de tijdrit, maar als ik naar zijn vorige itt's kijk vind ik het allemaal wel meevallen en was ik niet van plan hem daar op te stellen. Iemand andere inzichten? 

Hay
KV
#1152
Om die reden kost hij dan ook 1,5m meer

Wellicht rijdt Uijtdebroeks een iets beter klassement, maar ik zie Sjkelmose meer punten pakken, Goede tijdrit, puncher, ook snel op vlakke aankomst. Mogelijk komt hij in de superzware bergetappes wat tekort, maar hij heeft veel andere kwaliteiten om flink punten te pakken.

Karperdrol

Kan het niet vinden online, maar Adria gaat toch ook wel sprinten? 

Als ik zijn stats erbij pak is het niet heel onaardig, zeker niet met zo weinig sprinters aan de start Of verwachten jullie wat anders?

Bozenik

Geen sprints waarschijnlijk voor De Pestel: https://wielerverhaal.com/2024/08/16/oost-vlaamse-versie-van-el-tractor-25-rijdt-zijn-1e-grote-ronde-ik-ben-de-enige-wringer-in-de-ploeg/

Astarloa
Karperdrol
#1155
Kan het niet vinden online, maar Adria gaat toch ook wel sprinten?  Als ik zijn stats erbij pa...

Alle ballen op Roglic he, zou er niet te veel op rekenen.

De Tourminator

Gelukkig vandaag nog even de tijd om wat na te lezen en het team definitief te maken. Ik heb nog 3,5M over voor 2 renners. De andere 18 staan vast. 
Wie te nemen? Tarling, McNulty, Soler, Strong, Adria of Lipowitz, Aberasturi, Landa, de Plus, Ciccone, Hart, Gall, Affini, Riccitello, Canal. 

Coureurs du Courage
Kip
#1150
op basis waarvan denkt iedereen dat Skjel een goede ronde gaat rijden? Cian heeft duidelijk meer la...

In een woord: Talent.

Skjelmose wordt gezien als groter talent op de fiets, dus zijn puntenpotentieel is hoger. Denk dat niemand mis wil grijpen en hem daarom makkelijk erin klikt. Het interview van gisteren baart mij ook wel zorgen; hij lijkt daarmee al zichzelf in te dekken. Kan natuurlijk ook gewoon zijn om de druk niet te groot te maken; deze Vuelta is voor hem een ontdekkingstocht om te kijken of er een klassementsman in hem schuilt. Hopelijk niet hij niet te veel in op zijn punch, want daarvoor zie ik hem graag koersen.

ralfinho77

Ik vind de combinatie almeida en yates best prijzig. Normaal pak je natuurlijk veel teampunten en truipunten omdat poog meedoet. Alleen die zekerheid is er nu niet en ook niet de jongerentrui. Denken jullie dat Yates 500 punten pakt?

Karperdrol
Astarloa
#1157
Alle ballen op Roglic he, zou er niet te veel op rekenen.

Ja eens, maar die sprintjes zitten natuurlijk voornamelijk in de eerste week. 
Het zou kunnen zijn dat die wel mag de eerste ritjes en daarna gewoon in dienst van. Is maar een aanname en misschien wel dure, maar kan wel heel leuk zijn.

De Tourminator
ralfinho77
#1160
Ik vind de combinatie almeida en yates best prijzig. Normaal pak je natuurlijk veel teampunten en tr...

Nee, maar 400 zou ook prima zijn. Het is keuzes maken. Bij mij is Yates afgevallen en toch Almeida blijven staan terwijl ik eerder schreef waarom 5,5M voor Almeida betalen.. Podcast aangehoord en tot die beslissing gekomen.

Wietse de Vries
BigMig
#1081
Stel: je hebt een opvulplekje van 500k over voor een leuke pick. Er is geen etappe waar je nog mense...

G. BENNETT had hem zelf graag meegenomen maar past niet meer.

Canyon72

Geraak er echt niet uit  : Roglic of niet ?

De Tourminator
Canyon72
#1164
Geraak er echt niet uit  : Roglic of niet ?

Ja, Roglic is de favoriet. 

RappeEddy

Arensman rugnummer 21

CRod rugnummer 26

wat is Ineos van plan? 

johnnyvdlaar

Zo veel twijfels over veel coureurs. Skjelmose klinkt natuurlijk heel goed. Maar hij zegt dat hij conservatief gaat rijden. Dus wel een redelijk risico. Del Toro is een enorm talent, maar mag hij ook voor zichzelf rijden? Daarnaast loop je ook het risico op 0 team punten als Almeida en Yates 2e en 3e worden. Ik laat ze erbuiten en neem de meer zekerheid van een Landa en een Rubio. Die gaan waarschijnlijk gewoon 250 en 150 punten opleveren. Het is al lastig genoeg om de winnaar of überhaupt 5 sprinters te voorspellen om overal risicovolle renners op te stellen.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
De Tourminator
#1165
Ja, Roglic is de favoriet. 

Roglic is wel een tand kwijt. THUIS LATEN!!!!

Astarloa

Met breedte ga je 90% misschien halen maar absoluut niet winnen. Dus het is maar net waar je voor speelt. Mensen die Roglic en/of Yates niet meenemen laten dus een potentiele winnaar van de ronde thuis. Winnen zonder de winnaar in je team te hebben is ondenkbaar dus denk nog maar eens goed na over hoe lekker breed je team wel niet is.

Hay
Karperdrol
#1155
Kan het niet vinden online, maar Adria gaat toch ook wel sprinten?  Als ik zijn stats erbij pa...

Als ik zeker zou weten dat hij mee ging sprinten, dan was het voor mij een goede keuze. Maar nu denk ik dat er goedkopere renners zijn die meer punten kunnen gaan pakken.

Sambonhof
De Tourminator
#1162
Nee, maar 400 zou ook prima zijn. Het is keuzes maken. Bij mij is Yates afgevallen en toch Almeida b...

Waarom wel Almeida en geen Yates?

De Tourminator
Sambonhof
#1171
Waarom wel Almeida en geen Yates?

Almeida stuk jonger, betere tijdrit en laatste jaren 2 rondes in 1 jaar gereden. Ik wil yates er graag bij, maar dan moet ik Groves of Carapaz laten schieten. Keuze was dus Groves+Carapaz of Yates+500K.

ProScoritoManager

Skjelmose & Mas of Lipowitz en Arensman?

Barrygoal
ProScoritoManager
#1173
Skjelmose & Mas of Lipowitz en Arensman?

Altijd skjelmose

HaagseHaas
Hay
#1170
Als ik zeker zou weten dat hij mee ging sprinten, dan was het voor mij een goede keuze. Maar nu denk...

Maar als Roglic toch straks de halve ronde rood en bollen heeft en bergetappes pakt kan je hem opstellen voor teampunten.

1 2 ... 47 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.