Verbeterpunten Wielerflits

1 2 ... 219 220 221 222 »
Veenbrand

Het was wel interessant dat Horssels aangaf dat ze onvoldoende aangeven wat ze met feedback doen. Hier werd echter razendsnel overheen gepraat en als snel was het weer "reageerders zijn gemeen".

Cornelo

Ben al jaren heel blij met Wielerflits en het werk van de redactie inclusief de doorontwikkeling in UX, podcast etc, maar het is me al vaker opgevallen dat een aantal redactieleden ijdel lijkt te zijn en in het bezit van lange tenen. Waar het mij aan doet denken is 'coming of age' achtige zaken. Jullie zijn serieuze mediaoutlet geworden en worden serieus genomen, inclusief de flitsinterviews of diepteinterviews in het peloton. En hoge bomen.... Waar ik me trouwens pas echt aan erger is dat Wielerflits Voetbalzone achterna gaat met die clickbait achtige koppen. Dat is voor mij bij Voetbalzone een afhaker geweest. Zeker toen dat in pushnotificaties gebeurde: "Wat deze trainer zei toen zijn speler dat zei" en "Met de aankoop van deze spits is de club niet geholpen". Wielerflits doet dit ook steeds meer. Waar clickbait begint af te stompen. 

Hoe dan ook; reacties aan laten staan aub! Vermakelijk, soms verrijkende informatie, leuk om te bespreken en een enkele keer bloedirritant waarna ik doorscroll. 

Cornelo

Oh en aanvullend; ik lees al 15+ jaar Geenstijl en daar zie je dat de populatie ook een soort coming of age heeft doorlopen. Van geinig naar irritant naar kinderachtig en vervelend naar zelfzuiverende werking naar enigszins normaal. Open maar eens 10 willekeurige topics en lees eens niet vooringenomen de comments. Het ontspoort nog zelden. Je ziet dat een Dumpert niet alleen een jonger publiek heeft maar ook nog door die fase heen moet. Hoewel dat ook al steeds beter gaat. Het trappen om het trappen is de lol na een tijdje ook wel vanaf.

Poeksel

Dank trouwens, Sean Kelly, voor de nuttige extra info over de zaak Mike Teunissen, het is mij zo ook wat duidelijker geworden. Met het had inderdaad in het artikel zelf moeten staan.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik wil graag Whyze Katje citeren: 

"Wat mij opvalt aan de podcast is dat jullie zeggen dat er een sporter is die niet meer geinterviewd wil worden vanwege negatieve reacties in de comment sectie. Iets wat ik me goed kan voorstellen, persoonlijk hoop ik altijd dat renners en rensters nooit lezen wat daar staat. Wat ik heel jammer vind is dat jullie pas actie lijken te willen ondernemen als het om jullie zelf gaat. Jullie kunnen jezelf verdedigen, sporters niet, zij moeten het echt allemaal over zich heen laten gaan. Ik heb het vaker gezegd, ik ben een groot voorstander van strakkere moderatie. Als dat tot consequentie heeft dat er onder minder berichten commentaar geleverd kan worden, helemaal prima, dat worden de discussies wellicht ook wat beter in plaats van de eindeloze herhalingen die je nu vaak ziet. Dus ik hoop van harte dat jullie ingrijpen als sporters voor ik weet niet wat uitgemaakt worden. "

Helemaal mee eens. 

Henki

Reageer niet veel, maar vond het toch wel handig om mijn mening met betrekking tot de reacties te delen.

Wielerflits is mijn go to website voor wielrennen, die enige op dit moment. Ik lees geen artikelen, of nagenoeg niet. Hetgeen dat ik direct doe is kijken waar de meeste reacties op gegeven zijn en dan bladeren door die reacties heen. Dit doe ik al 15 jaar zo, en ik ben naar wielerflits gekomen omdat de website die hiervoor met reacties werkte stopte met het toelaten van mensen die reageren. Dat kon hier destijds wel (volgens mij nog onder een andere naam zelfs). 

Kortom, voor mij zou vrees ik weer hetzelfde gelden. Als de reacties hier niet gegeven kunnen worden, dan zoek ik weer een andere site waar dit wel het geval is.

Ik zit op veel meer websites voor andere sporten, waar voor mij precies de reden van er zijn precies hetzelfde is. 

Ik ben tevreden over wielerflits en ik zou als ik de redactie was mij proberen niet teveel aan te trekken (buiten hier en daar wat lering als kritiek terecht is) van de negatieve reacties. Op dit moment ben ik actief in de social media wereld, qua werk, en wat mensen reageren is niet altijd leuk. Maar iedere reactie en iedere discussie zorgen ook voor clicks. 

Het lijkt mij makkelijk om te onderschatten hoe waardevol de reacties zijn, zelfs voor mensen die nooit reageren (zoals ik).

r van bekkum

Ik ga niet in discussie met leden die niet hun echte naam gebruiken. punt. 

Blackcanyon

Alle reacties dicht zetten zou echt heel jammer zijn. Ik begrijp uit de podcast dat het om een kleine groep gaat. Ik zou zeggen reacties die niet voldoen aan de regels verwijderen en de afzender een pm. Er mag best ruimte zijn om wat te zeggen, maar er moeten ook grenzen zijn. En men zegt wel regels zonder sancties zijn geen regels.

Oplossing: Als iemand 2 verwijderde reacties en 2 pm's heeft gehad, maand schorsen. 2 keer geschorst, definitief eraf en ip- nummer blokken. Dan is de groep zo in de goede richting geleid of van het forum.

Hoop verder dat t in de toekomst niet perse droge wieleranalyses hoeven te zijn in de comments, maar dat een grap of kwinkslag moet blijven kunnen.

Veel waardering voor Youri, Maxim, Raymond en de anderen.

Laatst gewijzigd
Puddingbenen
Blackcanyon
Alle reacties dicht zetten zou echt heel jammer zijn. Ik begrijp uit de podcast dat het om een klein...

Ik heb net als anderen al heel vaak feedback gegeven over de moderatie, inclusief de nodige tips ter verbetering. Maar dat was steeds aan dovemansoren.

De kwaliteit in de reacties hebben ze dus vooral aan zichzelf te danken, en het modereren op basis van willekeur en persoonlijke voorkeur dan op basis van de huisregels.

SprintMaster

Vroeger had je een telefoonboek van je eigen regio. Dus je kon sowieso maar van een beperkt aantal mensen hun nummer vinden. Mensen kunnen er voor kiezen om hun nummer geheim te houden.

Op deze site moet je een email adres opgeven om je te registreren en iedereen gaat er vanuit dat die niet aan derden wordt door gegeven. Eigenlijk zou er één beheerder moeten zijn die deze info kan inzien. En niet een hoofdredacteur en/of readactieleden. 

Nu ontstaat er een wat schimmig gebied omdat er dus blijkbaar via wat creatief zoekwerk een nummer achterhaald is van iemand en die wordt dan ongevraagd gebeld om verhaal te halen. Tja, iedereen heeft wel eens een mindere dag zullen we maar zeggen. Maar dat Maxim niet wil inzien dat deze handelswijze op zijn minst dubieus is, ook in de podcast, straalt nu al meer dan een dag negatief af op deze site! Is het nu zo moeilijk om je ongelijk een keer toe te geven?

Wat betreft de kritiek, tuurlijk is die nu harder en heeft dat ook te maken met ontwikkelingen in de samenleving. Vervolgens wordt er gezegd dat gebruikers hun kritiek kunnen plaatsen op het forum. Maar juist met het verbeteringen topic werd lang (vrijwel) niets gedaan en de moderatie was er ook niet. Dus dan krijg je dat dingen flink gaan versloffen. En dus gaan gebruikers hun gal dan maar spuwen onder de nieuwsberichten zelf zodat de redactie er wel op MOET reageren ...

 

esims4.0
SprintMaster
Vroeger had je een telefoonboek van je eigen regio. Dus je kon sowieso maar van een beperkt aantal m...

"Ten Cate had telefoonnummer 1, Hofkes had 2, Bendien had 3, Smits had 4, Salomonson had 5, Palthe had 6, Hospes had 7, Ter Beek had een geheim telefoonnummer en Dijkers had 9."

1 2 ... 219 220 221 222 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.