Scorito Klassiekerspel 2026

1 2 ... 62 ... 215 216
TimTornTeut
Lucstones
Sorry Milan (c1) vergeten. Magnier (c2) en Lie (c3) voor TA. prima toch

Oh zeker, maar ik denk niet dat ik m'n vingers ga branden aan De Lie.

Oerdewai
Buikopstang
Pidcock pas later pakken scheelt een wissel en wat ruimte voor de keuzes die beter passen in de eers...

Pidcock in het begin pakken, wisselen en voor de Ardennen er niet weer in wisselen lijkt mij ook een goede optie. Er zijn genoeg goede coureurs voor de laatste 4 koersen 

Lucstones
TimTornTeut
Oh zeker, maar ik denk niet dat ik m'n vingers ga branden aan De Lie.

Oke maar wie is jouw (c3) in TA dan? Dat moet een sprinter zijn die verder ook nog wat andere klassiekers rijdt.

Ik heb ze nog niet gevonden namelijk. Hoor graag van je

Mooi weer fietser

Overpeinzing:

Is evenepoel echt een no-brainer als wissel?

Dacht dit wel altijd, maar eigenlijk geeft ie alleen voor Luik zekerheid voor C2. Amstel zou ik hem ook wel cappen maar is toch een onzekerdere koers.

Cosnefroy heeft bijvoorbeeld een veel beter trackrecord in WP en rijdt (met ook een goede historie) BP. Zou die niet nu die bij de Supermannen rijdt meer punten halen?

RedDevil
Lucstones
Oke maar wie is jouw (c3) in TA dan? Dat moet een sprinter zijn die verder ook nog wat andere klassi...

Ik heb voorlopig Van Aert daar als C3 staan. Maar ik neem Vingegaard mee. Dus als na de bergrit in PN blijkt dat een mooie pion van 1 miljoen erop staat voor de combinatie TA, BdP en Schelde, is dat mijn eerste wissel. 

Affiniteit91

Wat verwachten jullie van het programma van Ackermann? Staat er nu alleen op nog voor Kuurne, maar Jayco gaat nog wel naar Tirreno, Brugge en Schelde. Gokken jullie erop dat Jayco hem nog gaan sturen naar deze koersen?

Vergane Glorie
Lucstones
Oke maar wie is jouw (c3) in TA dan? Dat moet een sprinter zijn die verder ook nog wat andere klassi...

Van Poppel?

MRegter96
Lucstones
Zie jij betere sprinters van Lie en Magnier bij TA? Vrij zekere punten. Geloof me, ik wil de Lie abs...

Als je De Lie absoluut niet wil, dan moet je hem niet kiezen. Ook niet omdat hij dan de gaten opvult, zeker niet voor 2.5m. Zoeken naar (goedkopere) oplossingen dus

MRegter96
RedDevil
Ik heb voorlopig Van Aert daar als C3 staan. Maar ik neem Vingegaard mee. Dus als na de bergrit in P...

Ik heb precies hetzelfde, WvA als 3e captain voor de time being. Vingegaard mee voor PN, evt sprinter er later inwisselen die bevestigd is voor TA, BdP, SP

Rad
MRegter96
Ik heb precies hetzelfde, WvA als 3e captain voor de time being. Vingegaard mee voor PN, evt sprinte...

Op hoeveel heuvelmannen zit je nu dan? Ik merk dat ik daar dan wel zeker 2, en misschien wel alle 3 de wissels voor nodig heb omdat Vingegaard daar niet start. Tirreno heb ik wel afgedekt voor nu. 

bdebouwer

Andresen heeft nu ook Omloop toegevoegd. Ik zie daar zomaar nog een aantal koersen bij komen.

Sam11

Mads P back in action aldus de vrienden van de Deense media

Laatst gewijzigd
bdebouwer
Sam11
Mads P back in action aldus de vrienden van de Deense media

Wanneer back in action?

Rad

Een wisselidee die ik hier volgens mij nog niet heb gezien:

Ayuso > Matthews? Heb je PN en vanaf MSR ook aardig wat afgedekt. 

hetismewat

Nog steeds geen woord over Del Grosso. Vind ik wel apart.

Sam11
bdebouwer
Wanneer back in action?

Lijkt ten opzichte van zijn 'normale' programma alleen MSR te gaan missen.

bdebouwer
Sam11
Lijkt ten opzichte van zijn 'normale' programma alleen MSR te gaan missen.

Vraag is natuurlijk wel hoe goed de vorm is na zo'n val

hetismewat

Wie gaat onze grote Duitse vrienden Bauhaus en Ackermann eens dm'en om hun programma te vragen?

Lucstones
Vergane Glorie
Van Poppel?

die rijdt welke klassiekers?

bdebouwer
hetismewat
Wie gaat onze grote Duitse vrienden Bauhaus en Ackermann eens dm'en om hun programma te vragen?

Over Bauhaus in KBK:

Daarom zijn voor het tweede gedeelte van het openingsweekend snelle mannen als Govekar en Bauhaus ingevlogen. 'Phil (Bauhaus, red), Matevz (Govekar, red) en Pau (Miquel, red) zijn onze snelle jongens, maar we zullen moeten kijken wie de beklimmingen het best verteert.

MRegter96
Rad
Op hoeveel heuvelmannen zit je nu dan? Ik merk dat ik daar dan wel zeker 2, en misschien wel alle 3...

2,5 Pidcock en Pogi/Wellens. Even afhankelijk van wie er bij UAE die koers rijdt. APP hevelt over vanuit PN maar tel ik niet mee als cap. Dus zeker 2 wissels nodig daar.

Mooi weer fietser
Rad
Een wisselidee die ik hier volgens mij nog niet heb gezien: Ayuso > Matthews? Heb je PN en vanaf...

Ik ga zelf voor Vingegaard - Matthews, maar idee is hetzelfde. Verwacht je meer van Ayuso dan Vingegaard?

RikZ00r
danusz1986
Mensen met Pidcock waar bezuinigen jullie nog verder? Geen Laporte of Milan? Met die 2 wordt het las...

ik heb ze alle 3

Zolderman
RikZ00r
ik heb ze alle 3

Geen Wellens of VWA dan?

ivo001
Sam11
Wat verwachten de mensen die Vacek meenemen van hem? Iedereen heeft vorig jaar de potentie gezien, m...

Of gaat Skujins vlammen? Vorig jaar viel hij wat tegen in de klassiekers, maar wel een heel sterk najaar weer.

1 2 ... 62 ... 215 216

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.