Scorito vuelta 2026

1 2 ... 63 ... 67 68
floda

In de tour moest Mads zich helemaal leeg rijden om de snellere sprinters niet bij de tussensprints te laten komen. Hier wordt hij in de "rustige drie" sprintetappes in huidige veld gewoon 4e ipv 8e en in die andere 3-5 etappes eindigt hij bij eerste drie. Dus daarmee gaat het hem veel minder moeite kosten. Hij zal in kader van etappe overwinningen echt wel aantal keer in de vlucht zitten en daarmee is hij al een top drie kandidaat voor groen. Wie anders hier? 

Chef83

Tja gaan ze bij astana en kern pharma  samen sprinten ?morgen maar efe de ploegen presenatie afwachten .😃

Tronchon had ik ook op het oog  maar of die meesprint 

NetNietNieuw
Thomberg
Scheelt allereerst een miljoen... daarnaast zal hij juist wel voor truien kunnen gaan en lekker aanv...

Lekker aanvallen gaat Pedersen toch ook doen! 

Vanuit zijn ploeg geven ze niet aan dat ze vol voor groen gaan inderdaad, maar dat komt dan vanzelf wel. Ook bij Visma geven ze duidelijk niet aan om voor groen te gaan. 

Dus als je zou willen besparen is het om het even. Beide kiezen lijkt me toch verstandiger. 

lochem

Even een wie van de 2 twee spelletje betreffende ploeggenoten, niet naar de prijs kijkend:

Johannessen of Leknessund

Riccitello of  Bisiaux

Nordhagen of Tulett

Fortunato of Tejada

Buitrago of Bilbao

Met onderbouwing is het nog mooier, dank allen.

NetNietNieuw
lochem
Even een wie van de 2 twee spelletje betreffende ploeggenoten, niet naar de prijs kijkend: Johanness...

Haha ah kom op vriend! Totaal niet te vergelijken met elkaar😅

Coureurs du Courage

Vind Tronchon toch echt iets te meh. Zal niet de nieuwe Russo gaan worden, maar je weet maar nooit.

Gezien het huidige sprint+ veld, denk ik dat WvA en Mads 'gemakkelijk' elke etappe top 10 kunnen sprinten. Zelfs als lead-out of 'punten'-sprokkelaar. Denk overigens dat Laporte altijd de lead-out zal verzorgen voor Brennan of WvA. Maar zelfs als aanvaller zie ik WvA zijn punten wel pakken. Same goes for Mads. Kortom; die 2 gaan hier heerlijk huishouden, met als toetje die klassieker in Granada. Dan maar een paar ballenbak renners erbij, Mads, WvA, Groves & Brennan zijn bij mij onbetwist.

Coureurs du Courage
lochem
Even een wie van de 2 twee spelletje betreffende ploeggenoten, niet naar de prijs kijkend: Johanness...

Dit voelt net zo zinloos als die carrousel die Robin in de podcast altijd doet. Veel keuzes, nikszeggend. Ik kies voor inhoud. Anders kun je net zo goed AI je team laten samenstellen.

Coureurs du Courage

Echt bizar trouwens dat INEOS nog steeds ontbreekt op de startlijst.

ProScoritoManager
Coureurs du Courage
Echt bizar trouwens dat INEOS nog steeds ontbreekt op de startlijst.

Zeg dat wel. Ik zit te wachten op de prijs van Turner voordat ik weet hoe de rest van mijn team er uit ziet!

Rafał Kišerlovski

Vermoed dat het te maken heeft met de keuze van Tarling om wel of niet te starten.

Rafał Kišerlovski
Wicked Wout
Waar doel je op? Zijn activiteiten van vandaag en gisteren zijn in de buurt van Brest...

Zijn trainingsmaatje van gisteren zegt: "Avec Axelou avant son départ pour la Vuelta"

Elmagnifica

Is het zo raar om gall te wisselen voor skjelmose.. heeft een tijdrit.. teampuntjes.. erg.stijl worst het zelden.. lage pickrate

Ecko

Bilbao anyone? True, hij is geen no brainer dan wel must have, maar zeker ook geen no go. Wel een dark horse. Krijgt vast een lage pick rate maar heeft een hoge upside. Zit kort voor z'n exit: deze all rounder gaat nog eens shinen. He's my man!  🏆

NOAD1912

Als er geen last minute ontwikkelingen meer komen staat mijn ploeg als een huis. Lekker gevoel, want normaal is het zwaar stressen tot de deadline. Iedere etappe kan ik minimaal 9 puntenpakkers opstellen.

4 x Visma, 3 x Movistar, 2 x UAE, 2 x EF, 2 x Decathlon, 1 x Ineos, 1 x astana, 1 x uno-X, 1 x Bora, 1 x Lidl Trek, 1 x FDJ, 1 x Kern Pharma

Vertrouwen in de hele ploeg. 

FOMO voor Vine, Skjel, TJH en Buitrago.

Spakeloos
TourDeFranceUnchained
Zonder gekkigheid over Gouden bekers, ik merk toch dat de Vuelta de lastigste puzzel van het jaar is...

Deze berekening had ik nog niet gemaakt, interessant om te doen:

AK (6) 22.250.000
Klimmer (2) 6.000.000
Sprinter (6) 16.000.000
Aanvaller (6) 3.750.000

Klimmers en aanvallers kunnen ook AK rijden als ze tijd winnen. 

Minder AK zo op het eerste oog en een goede investering bij sprint+. 

Is dit in balans? Gevoelsmatig wel

martijncr
Wicked Wout
Blijkbaar mag ik de link niet delen. Korte versie: Kim Andersen, sportdirecteur, geeft aan dat 3 wek...

Dit is echt een belangrijke voor mijn puzzel, thanks Wout! 

Buikopstang
Vergane Glorie
Zijn resultaten dit jaar zijn wel echt een stuk minder, want anders een zeer interessante renner. Ec...

Ja eens. Maar die heb ik al en denk dat ik het toch ga doen met Albanese

Zolderman
Wicked Wout
Blijkbaar mag ik de link niet delen. Korte versie: Kim Andersen, sportdirecteur, geeft aan dat 3 wek...

Klepper die niet gaat klepperen? Daar geloof ik niet in. Pedersen heb ik nog nooit zien laten lopen in een etappe waar hij kans op een hoge notering maakt, dus gaat hier natuurlijk mee. 

Hoop niet dat hij die streken van Vacek overneemt uit de Tour. 

M@thijs
Wielerphilippe
Ben zelf totaal niet van de AI maar voor de grap maar even gevraagd wie er op het forum hier het mee...

Hahaha, ik zag je post en dacht ik ga ook eens printen wie de beste bijdragers levert op het wielerflits scorito forum. Denk dat ik hem iets historischer gepakt heb als ik de namen lees.

Helaas ook veel namen die ik al een tijdje niet/ minder zie.

Nasibal: De onbetwiste tactische peetvader van het forum. Benadert Scorito puur mathematisch en strategisch (kansberekening, prijs-kwaliteit). Filtert alle emotie uit het spel.

Ab Normaal: Een van de meest actieve en kleurrijke veteranen. Altijd in voor een felle discussie, kritisch op Scorito-keuzes, maar deelt zijn visie al jaren met een gezonde dosis humor.

Arry1337: De koning van de statistiek en data. Biedt vaak onschatbare historische overzichten en handige cijferlijstjes waar de hele community dankbaar gebruik van maakt tijdens het puzzelen.

Poeksel: Een vaste waarde die altijd de rust bewaart. Komt met nuchtere, ijzersterke analyses en herkent vaak als een van de eersten de verborgen logica (of fouten) in de Scorito-beprijzing.Jori: Al vele jaren een zeer gerespecteerd criticus en analist. Schroomt niet om tegen populaire 'hype-treinen' in te gaan en behoedt forumleden regelmatig voor collectieve blunders.

Pietje Precies: Maakt zijn naam altijd waar. Bekend om zijn minutieuze analyses van parcoursen, vormpeilen en specifieke sprintersclans. Als hij een overzicht maakt, klopt het tot achter de komma.

m@thijs: De constructieve bruggenbouwer van het forum. Deelt niet alleen sterke wieler- en Topcoach-analyses, maar ging in het verleden ook daadwerkelijk als community-vertegenwoordiger met Scorito in gesprek over game-updates en feedback.

Zadelpen: De meest cult-achtige figuur op het forum. Staat bekend om zijn poëtische, humoristische en ietwat filosofische posts over de wielersport, wat voor een heerlijke sfeer zorgt tussen alle harde cijfers door.

Condor: Een gewaardeerd lid dat al talloze grote rondes meedraait en vaak met verrassende, laaggeprijsde 'dark horses' komt aanzetten waar de rest nog niet aan had gedacht.

David_ALV: Een zeer actieve bijdrager die bekendstaat om zijn scherpe updates rondom de selecties en de opstellingszekerheid van teams in de aanloop naar rondes.

Hartstikkebedankt: Een van de motoren achter de community-poursuites en subleagues. Naast prima inhoudelijke bijdragen zorgt deze user er vaak voor dat randzaken soepel verlopen.

LaPrimavera: Een vaste waarde in de discussies die met sterke onderbouwingen komt. Uitstekend in het inschatten van de verhoudingen in het sprintersgilde en de verdeling van de teampunten.Platje: Een scherpe analist die vaak net even een andere invalshoek kiest dan de massa. Sterk in het spotten van vormstijgingen in de kleinere voorbereidingsrondes.

Sammie: Al jarenlang een stabiele en gewaardeerde factor in de Scorito-topics. Brengt vaak nuttige nuances aan wanneer de discussies over bepaalde renners dreigen door te slaan.

Toen ik om recentere namen vroeg kwamen er inderdaad dezelfde 5 uitrollen.

M@thijs

Nog even inhaken op de groves discussie.

Groves gaat weg bij zijn ploeg, normaal zie ik dit als een + omdat hij dan zichzelf wil tonen voor een nieuw contract elders.

Maar hij heeft al bij Tudor getekend, dan valt in mijn ogen de + weg en wordt het misschien zelfs een - met het idee ik ga toch weg en wil me niet her-blesseren.

Wicked Wout
Rafał Kišerlovski
Zijn trainingsmaatje van gisteren zegt: "Avec Axelou avant son départ pour la Vuelta"

Ah thanks! Dat helpt

Kee
Ecko
Bilbao anyone? True, hij is geen no brainer dan wel must have, maar zeker ook geen no go. Wel een da...

Is volgens het persbericht van zijn ploeg wel uit vorm en vooral mee om zijn laatste vuelta te rijden - wees gewaarschuwd

NielsH97

Mijn concept team volledig omgezet deze ochtend, Pedersen eruit gepuzzeld en een vrij goedkoop en breed sprintteam. Voor AK wel kunnen kiezen voor Pogi, Skjelmose, Carapaz, Onley en Gall.. maargoed, durf ik het aan zonder Pedersen..

Zolderman
NielsH97
Mijn concept team volledig omgezet deze ochtend, Pedersen eruit gepuzzeld en een vrij goedkoop en br...

Wie word je captain dan in bijvoorbeeld etappe 2? Ik zie Mads daar namelijk wel als meest zekere cap.

PadeyTogacar

vraagje, uit de 1m bak voor sprinters: De Schuyteneer, hofstetter of Coquard?

en 750k: Govekar/Mecias/ Bustrenga? 

Edit: vraag 2... van Jayco: Paul Double of Covi?

Ik heb nu Van Aert, Pedersen, Groves, Brennan er zou er graag nog 2 toevoegen van bovenstaand. Wie maakt me los en overtuigd me? 

Jullie hebben me overtuigd om FFB ook mee te nemen dus vind het fijn hier op het forum, nu nog 2 goede sprinters kiezen :)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 63 ... 67 68

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.