Scorito Tour de France 2024

1 2 ... 62 ... 87 88
Behatzailea
Dottema11
#1506
Op jacht naar gouden bekertje nummer 2 dit jaar! Met het luisteren van verschillende internationale...

Wat is een PN?

Ragnar Lolbroek
Behatzailea
#1526
Wat is een PN?

Puncheur vermoedelijk. 

Behatzailea
Ragnar Lolbroek
#1527
Puncheur vermoedelijk. 

Oja. Logisch. 🤦‍♂️

bonsai7

Heb net Girmay uit mijn team gegooid vanwege twijfel met Thijssen, en nu heb ik 2,75 over voor een sprinter.

Ik heb nu De Lie, Coquard, Pedersen, Jasper en Van den Berg. Wie moet ik er nou inzetten voor die 2,75?

Mijn team zweeft momenteel vrij rond met 2 van de grote namen en een hoop pseudo-AK-rijders. Met G voor 2m erin is mijn vraag eigenlijk tweeledig: ik denk dat G, mits hij wat meer de vrije rol krijgt, best punten kan pakken. Maar krijgt hij die kans en kan hij met dit slagveld aan klimmers alleen aankomen? En is dit realistisch? 

opinies?

 

 

 

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Mijn team staat, iemand tips???

 

Vin, Roglic, Ayuso, Hindley, Thomas, Gall, Gaudu, Carapaz, Landa

Girmay, Ackerman, Laporte, Jakobsen, Demare, Gaviria, Bling, Poppel

Bernal, Campenaerts, Benoot

Laatst gewijzigd
floda
martijncr
#1525
Thanks voor het delen! Zat dit ook met openmond te lezen, totaal niet verwacht. Maakt hem een intere...

Let op, als je het statement van hushovd op hun eigen site leest staat er net iets anders.... dus vraag me af hoeveel dichterlijke vrijheid hier is gebruikt

Smarty
BiggieAW
martijncr
#534
Op verzoek van een aantal leden, hierbij de link naar mijn sheet die ik tot dusver heb gemaakt. Ik w...

Kun je de link nogmaals delen?

 

Sjasfriet
Pom titcock
#1530
Mijn team staat, iemand tips???   Vin, Roglic, Ayuso, Hindley, Thomas, Gall, Gaudu, Carapaz,...

Ik denk dat je die ene Sloveen mist in je team... Het schijnt dat die wel voor een goed klassement kan gaan. Al is Gaudu natuurlijk goedkoper en het is een Fransman.

 

Ohja, betreffende de uno-x discussie;

Hannes Tahon belde met de ploeg en heeft het gesprek opgenomen voor de podcast van "kopman". Het originele plan was waerenskjold te laten sprinten, maar door de goeie vorm van Kristoff zal waerenskjold de lead-out verzorgen voor Kristoff. Indien laatstgenoemde er niet meer bij zit kan waerenskjold voor eigen kans gaan.

Laatst gewijzigd
Snelletim

Ik heb de verwachting dat pogi met UAE het AK zal domineren daarom ook 3 knechten bij me.

Pogi, rev, Roglic, ayuso, A en S Yates, Almeida, vauquelin en wild card Pidcock voor alles

Philpsen, groenewegen, Bauhaus, gavira de lie en van de berg

Onley, gee, van Gils, lapeira en lampaert

Ik mis een beetje een AK man dus gee, vauquelin en onley zullen dat team moeten opvullen.

En in mijn sprint eigenlijk mogelijk 1 teveel als ik voluit op de uae trein ga maar nog een sprinter minder vind ik te riskant.

Primoz ValtAltijdVanDeFic

Wat is jullie top 5 AK mannen, ongeacht welk budget je hebt,  kijkende naar:

Hindley, Almeida, Bilbao, Jorgenson, Pidcock
Yates , Vlasov , Thomas, Gaudu, Bernal, Carapaz, 
Landa, Buitrago, 

Laatst gewijzigd
Snelletim
Primoz ValtAltijdVanDeFic
#1536
Wat is jullie top 5 AK mannen, ongeacht welk budget je hebt,  kijkende naar: Hindley, Almeida,...

Almeida altijd ivm meerdere kwaliteiten zoals TT en aanklampen altijd. Neem aan S Yates, toch gewoon in principe een topper die het heeft bewezen.

Jorgenson als nieuwe grote naam en de overstap naar de echte grote jongens ook best bewijst.

 Pidcock je stelt hem wel altijd verkeerd op en denk voor laatste plek voor bewezen kunsten van hindley of bernal

In theorie zou ik G altijd zeggen maar verwacht een aanvallende rol en ondersteuning voor de jonge jongens 

Laatst gewijzigd
Dottema11
Primoz ValtAltijdVanDeFic
#1507
Ben benieuwd, delen van je team doe je vast niet ga ik van uit. (mag altijd ;) haha ) Wel de vraag...

Mijn hele team ga ik niet delen, maar ik wil wel met je delen dat ik the fisherman en woutje niet mee neem.

Pim Todcock
John Bon
#1500
Dit kun je toch makkelijk de andere richting over redeneren? Vingegaard kost 6 miljoen als hij...

Ik denk dat Vingegaard ook in vorm sowieso minder punten gaat pakken, ook omdat de echte bergritten pas later zijn. De S Yates, REV, Rog en misschien ook WvA, Bettiol, MvdP, MvG, etc. types worden er dan pas later uitgefilterd. Van die "subtoppers" zijn er bovendien een stuk meer dit jaar, waarvan Roglic niet meer in zijn team.

Ik denk dat de grote vraag is als je Vingegaard neemt of je hem kopman gaat maken en hoe vaak. Met 20 punten in het eindklassement ga je het verschil niet maken.

Canyon72
Snelletim
#1535
Ik heb de verwachting dat pogi met UAE het AK zal domineren daarom ook 3 knechten bij me. Pogi, rev...

Heel sterke ploeg. Ik heb ook 4 uae´ers en rev mee. Alleen Rodriguez ipv Pidcock. Sprinters met oa Philipsen, pedersen, van aert en de lie.

Waarschijnlijkaanhetwerk

Weet iemand al wat de verwachtingen zijn van Ciccone? Gaat hij vol voor het bergklassement?

dspiky
Poeksel
#1467
Ja, drama. Ik heb deze week echt tientallen keren (niet overdreven) op F5 gedrukt hopend dat zijn ee...

Emil Axelgaard heeft een transfer gemaakt naar TV2. Zijn analyse van het parcours is inmiddels gepubliceerd (https://sport.tv2.dk/cykling/2024-06-25-tour-ruten-er-som-skabt-til-vingegaard), hopelijk volgen de andere voorbeschouwingen snel.

Primoz ValtAltijdVanDeFic
Dottema11
#1538
Mijn hele team ga ik niet delen, maar ik wil wel met je delen dat ik the fisherman en woutje niet me...

Nee die laat ik ook thuis. ga alleen voor de 'zekerheidjes' en niet voor de twijfelrenners

Snelletim
Canyon72
#1540
Heel sterke ploeg. Ik heb ook 4 uae´ers en rev mee. Alleen Rodriguez ipv Pidcock. Sprinters me...

Ja snap wel dat Rodriguez genomen wordt ipv Pidcock, zit daar nog wel een beetje naar te kijken 

Poffermeloen

Wat denken jullie hiervan? 

AK  9

Pogacar, Evenepoel, Vingegaard, A Yates, S Yates, Rodrigues, Almeida, Pidcock, Buitrago 

Sprint 8

Philipsen, De Lie, Coquard, v d Berg, Waerenskjold, Ackermann, Bennet, Cavendisch

Punch / aanval 3

Bettiol, Lapeira, Aranburu

 

Twijfel over Lapeira --> wellicht inwisselen voor Geschke ( zekerheid voor punten ) 

En heb nu Bennet maar dat kan ook bauhaus zijn. Mij om het even eigenlijk.

Wat denken jullie van dit team? Ben benieuwd. 

Dimitrofiets

Waarom duurt het zo lang met BORA dan?????? Is Roglic soms ineens ziek geworden en wordt er hevig getwijfeld of hij kan starten? :)

 

Behatzailea

Gekke vraag misschien. Ik zie Bettiol vaak voorbij komen. Is dat echt omdat er veel van verwacht wordt of enkel omdat hij 500k is? Want in die prijsklasse zie ik toch wel meer geschikte kandidaten. En de ITT van Bettiol in de grote rondes valt de laatste 2 jaren meestal toch ook wel tegen. 

Primoz ValtAltijdVanDeFic
Dimitrofiets
#1546
Waarom duurt het zo lang met BORA dan?????? Is Roglic soms ineens ziek geworden en wordt er hevig ge...

Zeg dat, moeten we straks weer puzzelen hahaha

Laatst gewijzigd
Dimitrofiets
Primoz ValtAltijdVanDeFic
#1548
Zeg dat, moeten we straks weer puzzelen hahaha

Van de hometrainer gevallen?

Ragnar Lolbroek
Dimitrofiets
#1549
Van de hometrainer gevallen?

Zijn kinderen hadden een Allez Opi Omi spandoek gemaakt. 

1 2 ... 62 ... 87 88

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.