Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 56 ... 104 105
Jommelb
pirazzi
#1309
Helaas niet JommelB. Morgen dan maar.

Vandaag wel gedaan hoop ik voor je??? Wordt gewoon 10e...

BigMig
Ecko
#1369
Ja, ik weet natuurlijk dat het onderdeel van het spel is, dat hoor ik steevast iedere keer nadat ik...

Als je het vaker benoemt zul je ook vaker het zelfde antwoord krijgen. Als je een hekel hebt aan teampunten, kun je toch een andere willekeurig wielerspel spelen waar deze niet meetellen? Niemand houdt je tegen en misschien is het dan nog wel gratis ook. Het is juist een toegevoegde waarde bij Scorito omdat het de puzzel complexer maakt. Heeft helemaal niks te maken met veilig spelen, want zoals hierboven genoemd zijn teampunten helemaal niet zo makkelijk te voorspellen. Je moet verder kijken dan alleen het klikken van wat interessante namen, en het verwachte koersverloop goed analyseren. Dat maakt Scorito juist leuk.

Dekkerony
Behatzailea
#1374
Van Eetvelt... ja daar had ik niet aan gedacht hoor, haha.

Kom net thuis en zie van Eetvelt 5e en Vlasov 8e. Wie had dat gedacht .Beide niet opgesteld natuurlijk🙈

Scratzz

Hopelijk Narvaez en Poole niet te zwaar gevallen. En ik zie nog heel veel klassementsrijders die waarschijnlijk door de valpartij op achterstand binnen zijn gekomen. Benieuwd of er daar ook nog een aantal van bij lagen.

Zie daar op achterstand (pcs):

Rodriguez (arkea)

Rodriguez (ineos)

Fortunato

Hart

Dunbar

Vpp

Gall

Vine

O'Connor

Poole

kevinraar

238 punten gehaald en ook van eetvelt niet opgesteld

Phally

Teampie voor deze ronde:

GC: Almeida - Yates - D. Martinez - Arensman - Skjelmose - Mass - Kuss - Carapaz 

Backup GC -  Vlucht: V. Eetvelt - Poole - Woods - Armirael - P. Sanchez 

Sprint: WVA - Groves - Strong - Marit - Vacek - Affini - Narvaez

Roglic en CRod nooit overwogen, Del Toro is enige die ik echt wou maar kon er geen plaats voor maken.

Sprint was moeilijk, maar uiteindelijk voor Marit gekozen door zijn interview.

 

V. Eetvelt had ik niet zien aankomen 😅 13% blijkbaar wel maar dat waren vast zelfde die Roglic etc speelden vandaag.

Marit als enige gekozen buiten de 3 topspurters hier, kwam vlot heuveltje over maar na goed werk van zijn team opgesloten raken en benen stilhouden, yuck.

Hopelijk doet hij het morgen wat beter. 

86% voorlopig, kunnen we zeker mee leven.

Succes aan iedereen!

Poule d'Or
Scratzz
#1379
Hopelijk Narvaez en Poole niet te zwaar gevallen. En ik zie nog heel veel klassementsrijders die waa...

Ze zaten allemaal binnen de 4km, bij de update van PCS hebben ze dezelfde tijd.

pirazzi

230, ook van Eetvelt op de bank. Wel punten met Baroncini. 😉 In het klassement maar 0,6% gezakt naar 79,6%.

Laatst gewijzigd
Turbo T

Normaal ging Kron sprinten, maar was door die val achterop geraakt.

Sjasfriet

Heh? Nu durf ik van eetveld niet nog eens op de bank te laten voor morgen :p

Gelukkig wel 1,2,3,4 opgesteld. Marit en Canal vullen kleine puntjes, maar dit "sprint"team is wel redelijk lekker ...

Verder narvaez ( Ineos is me niet gunstig gezind deze Vuelta), kuss (voor teampunten wout) en skjelmose (voor teampunten vacek en een eigen puntje)

Morgen gewoon dezelfde verdeling dus (tenzij ik blessurenieuws hoor over narvaez). Enkel skjelmose die er uit gaat voor lennie de sprinter (wat ben ik hier aan t doen?) :p

 

 

 

PowerPiet
Valvermeer
#1349
Ik vraag me af wie beter te nemen voor vandaag, Marit of Miquel. De een lijkt niet voor een heuvel g...

Nu weet je het nog niet, want Marit ingesloten door affini. Wie had je gezet ? Beiden hoop ik

PowerPiet

Ik heb die Miquel gemist, staat niet op procycling. Da s een pareltje. Ik vond geen budgetsprinters en heb er nu te weinig. (5) Tenzij pacher en/of kron sprinten

Laatst gewijzigd
valowitz

Vandaag gezakt naar 90% zonder Eetvelt en 👑. Morgen die 2 nu maar wel opstellen maar dan zul je zien dat ze buiten de top-20 eindigen 😂

Villa

Dat van eetveld meesprint is toevallig of kunnen we dat morgen ook verwachten? 

valowitz
PowerPiet
#1387
Ik heb die Miquel gemist, staat niet op procycling. Da s een pareltje. Ik vond geen budgetsprinters...

Ik vond die Miquel op het laatste moment op 'in de leiderstrui' ☺️

Michielenwaaier
Turbo T
#1384
Normaal ging Kron sprinten, maar was door die val achterop geraakt.

Heb je daar een bron van? Had alleen Livyns gehoord als 'sprinter' bij Lotto

Sjasfriet
Villa
#1389
Dat van eetveld meesprint is toevallig of kunnen we dat morgen ook verwachten? 

Je moet hem eens volgen in die sprint; hij zit zich steevast goed te positioneren en doet t echt wel dik ok hoor. Zou me niet verbazen als hij morgen weer meedoet.

Turbo T

Dacht dit ergens in een interview te hebben opgevangen met die aankomst van 3% stijging. Kvind het niet meer terug, of was het Renaat die dit vertelde tijdens de race?

Guido Maltempi

Hoezee, 56 bankpunten en een onverwacht luxeprobleem voor morgen. Met vEetveld (5de) en Rivera (9de) heb ik er opeens twee gratis sprinters bij. Maar de trui- en teampunten van Vacek, Kuss, Broekuit en Q.Hermans wil ik ook niet zomaar op de bank zetten.

Was “Livyns” een rookgordijn en gaat Lennert vol voor de puntentrui? Zou de gevallen Narvaez oorspronkelijk gaan sprinten, of was Rivera altijd al het plan? Ik heb eigenlijk maar plek voor 1 van vEetvelt/Narvaez/Rivera, want naast Wout en Groves hebben ook Aberasturi en Marit een basisplaats.

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Een beetje googlen leert je al snel dat zowel Van Eetvelt en Rivera eigenlijk helemaal niet zouden sprinten maar gewoon toevallig door de valpartij in die positie kwamen en toen maar mee gingen sprinten. Narvaez en Livyns zouden eigenlijk sprinten voor Ineos en Lotto.

stijn balcaen
Punchen of verzuipen
#1395
Een beetje googlen leert je al snel dat zowel Van Eetvelt en Rivera eigenlijk helemaal niet zouden s...

Dat vind ik (na uitgebreid googlen) helemaal niet terug. Wat is je bron?

Bozenik

Heb het niet kunnen zien vandaag. Zat Schelling ook bij/achter een valpartij? Sowieso wel apart dat ik geen enkel interview vooraf met die jongen kon vinden (was al beetje longshotkeuze), maar ik ben misschien ook niet zo goed in googelen als punchen of verzuipen. 

OneTrickPony

Ik kan me voorstellen dat Van Eetvelt het niet van plan was, maar nu hij vandaag zo makkelijk een hoge uitslag rijdt alvast voor morgen denkt "ach, waarom ook niet... nou ik er toch ben"

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen
stijn balcaen
#1396
Dat vind ik (na uitgebreid googlen) helemaal niet terug. Wat is je bron?

Letterlijk de communicatie van de teams zelfs.

https://x.com/lotto_dstny/status/1825231326905000300?t=g83SdcOuV8e3D5mKRElDKg&s=19

https://x.com/INEOSGrenadiers/status/1825265668830167386?t=lauvDs1S4AXK1XexZCmh8w&s=19

stijn balcaen
Punchen of verzuipen
#1399
Letterlijk de communicatie van de teams zelfs. https://x.com/lotto_dstny/status/1825231326905000300...

Ik ga toch eens Twitter moeten beginnen volgen, X-plains a lot 😄

1 2 ... 56 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.