Waardeloze minister...
Laten we hetzelfde kijken naar overlastgevende asielzoekers. Die moeten dan toch ook maar gewoo hun gedrag aanpassen, we kunnen daarvoor toch niet de vrijheid van een hele groep beperken. Er zijn immers ook enkele asielzoekers die zich prima gedragen.
Ofwel de hypocrisie van madje blootgelegd.
Misschien moeten we hem wijsmaken dat het een heel populair vervoermiddel is bij islamitische mensen...
Zelfs als ze niets doen, kunnen ze iets fouts doen. 😜 In 2022 werden er bij een uitbraak 1300 mensen besmet. Die 100.000 is een heel groot overschot.
Agema stuurt voorlopig geen mpox-vaccins naar Afrika (nos.nl)
Nee hoor, daarvoor kom ik niet.
Nog een bewijs dat jouw mening niet (altijd) de waarheid is.
Als jij mijn (en anderen) gedrag een benaming wil geven, voel je vrij. Maar ga dan niet gepikeerd lopen doen als dat andersom ook gebeurt.
Ik noem jou een lurker en dat slaat inderdaad op gedrag. Ik viel nog niet eens over het taalgebruik dat ik terugkreeg (waar WF blijkbaar wel een probleem mee heeft), maar het niet willen respecteren van een verzoek om geen (echte) namen of verbastering daarvan te gebruiken. Dat kun je domweg niet met elkaar vergelijken en ook niet het ene als excuus gebruiken.
"Volgens sommigen straalt de jij-bak intellectuele armoede uit."
-- Taaluilen
Ik denk dat het meerendeel van je berichten te rapporteren zijn, althans, de ongewijzigden, want in het wijzigen ben je een meester. Maar er zijn hier op wf gelukkig niet veel bruinbloesjes.
-- Taaluilen
-- Taaluilen
In ander nieuws: de Trump-partij - voorheen de Republikeinen - gaan er alles aan doen om de verkiezingen in chaos te laten uitmonden en de Democraten wederom fraude aan te smeren. Ik blijf het bizar vinden dat dit in een westers land kan.
Ja dat is echt bizar. Een vriend van me hier in Nederland denkt dat overigens ook, maar hij is ook wel een prototype wokkie. Als je 'm er serieus op aanspreekt gaat ie er grapjes over maken trouwens, ook interessante coopingtechniek. Denk dat hij diep van binnen ook wel inziet hoe ongeloofwaardig het is eigenlijk.
Ik zou bijna zeggen, het is wel weer mooi geweest hier. Wat een treurnis, vliegen afvangen en elkaar de maat nemen is hier de norm geworden. Met Leopardo als absolute nummer 1.
Oh nou doe ik het zelf ook
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.