Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 193 ... 391 392
Ragnar Lolbroek
kraamhol
https://www.ad.nl/politiek/pvv-minister-wil-geen-helmplicht-of-leeftijdsgrens-fatbike-zie-liever-dat...

Geen pestregeltjes aangaande fatbikes!!!! Ah ja......misschien zijn onze kiezers wel fan van fatbikes. 🙄

Romāns Vainšteins

PVV Ministers gaan alles afschuiven, kunnen namelijk niks. En met niks doen kan je minder fout doen. Bizar dit weer.

kraamhol

Liedje voor de betreffende minister:

Wijsgeer

Waardeloze minister... 

Laten we hetzelfde kijken naar overlastgevende asielzoekers. Die moeten dan toch ook maar gewoo hun gedrag aanpassen, we kunnen daarvoor toch niet de vrijheid van een hele groep beperken. Er zijn immers ook enkele asielzoekers die zich prima gedragen.

Ofwel de hypocrisie van madje blootgelegd. 

Misschien moeten we hem wijsmaken dat het een heel populair vervoermiddel is bij islamitische mensen...

SprintMaster
Romāns Vainšteins
PVV Ministers gaan alles afschuiven, kunnen namelijk niks. En met niks doen kan je minder fout doen....

Zelfs als ze niets doen, kunnen ze iets fouts doen. 😜 In 2022 werden er bij een uitbraak 1300 mensen besmet. Die 100.000 is een heel groot overschot. 

Agema stuurt voorlopig geen mpox-vaccins naar Afrika (nos.nl)

PVV-minister Agema weigert overschot aan vaccins te doneren om mpox-uitbraak in Afrika te bestrijden - Joop - BNNVARA

Ragnar Lolbroek
SprintMaster
Zelfs als ze niets doen, kunnen ze iets fouts doen. 😜 In 2022 werden er bij een uitbraak 1300 mense...

Liever laten gisten in een frigo tot de houdbaarheidsdatum overschreden is, dan nuttig inzetten bij mensen die het nodig hebben in Afrika. Triestige hespen.🙄

Il Leopardo della Primavera

Het is hier ook zonder mij gezellig zie ik. Hoe is het met esims? Ik zie dat hij nog steeds niet de hersencapaciteit heeft om teksten meer dan 300 tekens te lezen. Kan iemand 'm weer naar het 'gymnasium' sturen?

esims2.0

Een bacchanaal is nooit een feest, als Leopardo niet is geweest.

64 tekens, meer heb je niet nodig.

Sjonge Jonge
esims2.0
Ik herhaalde de woorden van Romans. Die zich op zijn beurt aanstelt met dat 'slachtofferrol'. Nogal...

Op zijn Hollands (moet jou liggen) noemen we Calimero-gedrag wanneer je steeds in de slachtofferrol kruipt....

esims2.0
Sjonge Jonge
Op zijn Hollands (moet jou liggen) noemen we Calimero-gedrag wanneer je steeds in de slachtofferrol...

Zijn er al gepaste maatregelen tegen mijn berichten genomen? Waarvan je aankondigde die te gaan rapporteren. Want ik neem aan dat je nu komt om af te reageren.

Sjonge Jonge
esims2.0
Zijn er al gepaste maatregelen tegen mijn berichten genomen? Waarvan je aankondigde die te gaan rapp...

Nee hoor, daarvoor kom ik niet. 

Nog een bewijs dat jouw mening niet (altijd) de waarheid is. 

Als jij mijn (en anderen) gedrag een benaming wil geven, voel je vrij. Maar ga dan niet gepikeerd lopen doen als dat andersom ook gebeurt. 

esims2.0
Sjonge Jonge
Nee hoor, daarvoor kom ik niet.  Nog een bewijs dat jouw mening niet (altijd) de waarheid is.&...

Ik noem jou een lurker en dat slaat inderdaad op gedrag. Ik viel nog niet eens over het taalgebruik dat ik terugkreeg (waar WF blijkbaar wel een probleem mee heeft), maar het niet willen respecteren van een verzoek om geen (echte) namen of verbastering daarvan te gebruiken. Dat kun je domweg niet met elkaar vergelijken en ook niet het ene als excuus gebruiken.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
esims2.0
Misschien had Leo een boek over kunstgeschiedenis uit de kast gepakt. Je moet bij de V kijken Leo, v...

Wil je hem aub bij zijn forumnaam noemen en niet bij zijn voornaam.

Dat schijnt hier niet gewaardeerd te worden....

esims2.0
Sjonge Jonge
Wil je hem aub bij zijn forumnaam noemen en niet bij zijn voornaam. Dat schijnt hier niet gewaardee...

"Volgens sommigen straalt de jij-bak intellectuele armoede uit."
-- Taaluilen

kraamhol
esims2.0
Zijn er al gepaste maatregelen tegen mijn berichten genomen? Waarvan je aankondigde die te gaan rapp...

Ik denk dat het meerendeel van je berichten te rapporteren zijn, althans, de ongewijzigden, want in het wijzigen ben je een meester. Maar er zijn hier op wf gelukkig niet veel bruinbloesjes.

Raul Alcala
SprintMaster
Raul lijkt me de vleesgeworden voormalige linkse kiezer die ooit in zijn leven de ommezwaai heeft ge...

Jij lijkt vooral een extreem linkse blaaskaak

Raul Alcala
esims2.0
Is iedereen hier trouwens nu zo naïef om meteen te geloven dat zich zojuist een nieuw persoon g...

Check

Raul Alcala

-- Taaluilen

kraamhol
Raul Alcala

een kaakje voor het blazen, een koekje voor het zuigen, een haakje teveel, een hoekje te weinig.

esims2.0
Game, set, match, bacchanaal.

-- Taaluilen

In ander nieuws: de Trump-partij - voorheen de Republikeinen - gaan er alles aan doen om de verkiezingen in chaos te laten uitmonden en de Democraten wederom fraude aan te smeren. Ik blijf het bizar vinden dat dit in een westers land kan. 

kraamhol

Vergeet die bestorming van het capitool niet, ging ook vrij makkelijk. En het meerendeel van die wokkies denkt nog steeds dat de verkiezingen van 4 jaar terug gestolen zijn.

kraamhol
Vergeet die bestorming van het capitool niet, ging ook vrij makkelijk. En het meerendeel van die wok...

Ja dat is echt bizar. Een vriend van me hier in Nederland denkt dat overigens ook, maar hij is ook wel een prototype wokkie. Als je 'm er serieus op aanspreekt gaat ie er grapjes over maken trouwens, ook interessante coopingtechniek. Denk dat hij diep van binnen ook wel inziet hoe ongeloofwaardig het is eigenlijk.

Raul Alcala
kraamhol
een kaakje voor het blazen, een koekje voor het zuigen, een haakje teveel, een hoekje te weinig.

Ik zou bijna zeggen, het is wel weer mooi geweest hier. Wat een treurnis, vliegen afvangen en elkaar de maat nemen is hier de norm geworden. Met Leopardo als absolute nummer 1. 

Oh nou doe ik het zelf ook

Raul Alcala
Ik zou bijna zeggen, het is wel weer mooi geweest hier. Wat een treurnis, vliegen afvangen en elkaar...

Win ik toch nog eens met iets! 

1 2 ... 193 ... 391 392

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.