Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 193 ... 399 400
redacted_251125_441
Sjonge Jonge
Nee hoor, daarvoor kom ik niet.  Nog een bewijs dat jouw mening niet (altijd) de waarheid is.&...

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Wil je hem aub bij zijn forumnaam noemen en niet bij zijn voornaam.

Dat schijnt hier niet gewaardeerd te worden....

redacted_251125_441
Sjonge Jonge
Wil je hem aub bij zijn forumnaam noemen en niet bij zijn voornaam. Dat schijnt hier niet gewaardee...

Dit bericht is verwijderd

kraamhol
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Ik denk dat het meerendeel van je berichten te rapporteren zijn, althans, de ongewijzigden, want in het wijzigen ben je een meester. Maar er zijn hier op wf gelukkig niet veel bruinbloesjes.

Raul Alcala
SprintMaster
Raul lijkt me de vleesgeworden voormalige linkse kiezer die ooit in zijn leven de ommezwaai heeft ge...

Jij lijkt vooral een extreem linkse blaaskaak

Raul Alcala
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

Check

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Jij lijkt vooral een extreem linkse blaaskaak

"Volgens sommigen straalt de jij-bak intellectuele armoede uit."
-- Taaluilen

kraamhol
Raul Alcala
Jij lijkt vooral een extreem linkse blaaskaak

een kaakje voor het blazen, een koekje voor het zuigen, een haakje teveel, een hoekje te weinig.

Il Leopardo della Primavera
redacted_251125_441
Dit bericht is verwijderd

"Volgens sommigen straalt de jij-bak intellectuele armoede uit."
-- Taaluilen

Il Leopardo della Primavera

In ander nieuws: de Trump-partij - voorheen de Republikeinen - gaan er alles aan doen om de verkiezingen in chaos te laten uitmonden en de Democraten wederom fraude aan te smeren. Ik blijf het bizar vinden dat dit in een westers land kan. 

 

kraamhol

Vergeet die bestorming van het capitool niet, ging ook vrij makkelijk. En het meerendeel van die wokkies denkt nog steeds dat de verkiezingen van 4 jaar terug gestolen zijn.

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
Vergeet die bestorming van het capitool niet, ging ook vrij makkelijk. En het meerendeel van die wok...

Ja dat is echt bizar. Een vriend van me hier in Nederland denkt dat overigens ook, maar hij is ook wel een prototype wokkie. Als je 'm er serieus op aanspreekt gaat ie er grapjes over maken trouwens, ook interessante coopingtechniek. Denk dat hij diep van binnen ook wel inziet hoe ongeloofwaardig het is eigenlijk.

Raul Alcala
kraamhol
een kaakje voor het blazen, een koekje voor het zuigen, een haakje teveel, een hoekje te weinig.

Ik zou bijna zeggen, het is wel weer mooi geweest hier. Wat een treurnis, vliegen afvangen en elkaar de maat nemen is hier de norm geworden. Met Leopardo als absolute nummer 1. 

Oh nou doe ik het zelf ook

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Ik zou bijna zeggen, het is wel weer mooi geweest hier. Wat een treurnis, vliegen afvangen en elkaar...

Win ik toch nog eens met iets! 

Ragnar Lolbroek
kraamhol
Vergeet die bestorming van het capitool niet, ging ook vrij makkelijk. En het meerendeel van die wok...

En allemaal roepen "our country is in decline" en klagen dat die Rechtzaken voor een bananenrepubliek zijn. Net alsof je eigen congresgebouw bestormen niet aan een bananenrepubliek doet denken. 

Van Christian Nationalists krijg ik overigens evenzeer koude rillingen als van dat Sharia-volk of de Von Keppelsteins. Compleet knetter...

SprintMaster

De vorige keer was het zo dat het tellen van de laatste stemmen vooral in de stedelijke gebieden was. Toen waren er veel stemmen per post. Geen idee of het normaal gesproken ook zo is dat het stemmentellen in de stedelijke gebieden het langst duurt. 

Laatst gewijzigd
Wijsgeer

Het probleem is dat al dat koekwauzengedoe in de VS altijd een paar jaar later overwaait naar de andere kant van de Atlantische oceaan. En je hoeft maar hier in dit topic te kijken om te beseffen dat er inmiddels ook een hoop van die koekwauzen hier rond hangen. Met calimerocomplexen, zondebokfilosofie, "ons land is in verval, we moeten onze cultuur beschermen", feitenvrij discussieren, en niet te vergeten het altijd praten namens "het volk". 

Voor die groep heb ik nieuws, en daarbij durf ik ook voor "het volk" te spreken (althans een heel groot deel daarvan): we zitten niet te wachten op dit soort koekwauzerij. En als dat je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar een koekwauzenland. Hongarije bijvoorbeeld, Rusland. Of wat mij betreft zelfs Israel...

Romāns Vainšteins

@ Ragnar : Is ook allemaal exact hetzelfde type en zo ook hun aanvoerders.

My baard-aap brings all the boys to the yard
And they're like, it's better than yours
Damn right it's better than yours
I can teach you, but I have to charge

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Sorry Leo, gaat wijsgeer er alsnog met de winst vandoor. Onbetwist.

En romans z'n vrijdagmiddag paddo trip is ook alweer begonnen zie ik. Leuk

Raul Alcala
Ragnar Lolbroek
En allemaal roepen "our country is in decline" en klagen dat die Rechtzaken voor een bananenrepublie...

Lolbroek. Bijzonder dat je keppeltjes gelijk zet naast sharia moslimvolk 

Riekt naar

kraamhol
Raul Alcala
Lolbroek. Bijzonder dat je keppeltjes gelijk zet naast sharia moslimvolk  Riekt naar

Kerel, je bent alleen nog maar op de man bezig. Waarom?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Lolbroek. Bijzonder dat je keppeltjes gelijk zet naast sharia moslimvolk  Riekt naar

Riekt naar alle geloven op dezelfde puinhoop gooien, en terecht. Geloof = kut en de wortel van al het kwaad, optiefen dus ermee.

Raul Alcala

Riekt naar ondoordacht reageren? Wat is jouw probleem als jood in deze nou? Lijkt me legitieme verbazing van mijn kant.

Ga jij je dagelijkse op de man tirades richting esi nog verder uitdiepen? Of naar mij of iedereen die niet in jou normaal land past?

Wat ben je eigenlijk een ongelofelijke hypocriet kraam

SprintMaster

Volgens mij is er een bepaalde grens waarboven religieus fanatisme een probleem wordt. Ergens rond de 10%. De religieus-zionistische partij van Ben Gvir staat nu op 14 zetels van de 120 in Israël. Die partij heeft in feite heel het land overgenomen omdat Bibi chantabel is. 

Romāns Vainšteins

Von Keppelsteins, New Born Mormonen, Shaïra moslimvolk. Allemaal doorgeslagen baardaaplovers.

Zouden ze maar ik die lachende dikke Buddah geloven joh. Alleen de Egyptenaren en Maya's hadden de juiste god te pakken.

1 2 ... 193 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.